26.12.2014

Ohayou!

   Witam wszystkich serdecznie na moim nowym blogu! Będzie on poświęcony tematyce YAOI (boy x boy). Zdobyłam już troszkę doświadczenia w tych sprawach, dzięki mojemu poprzedniemu blogowi, o takiej samej tematyce z parringiem HichiIchi (link). Planowałam jego rozszerzenie o także inne parki z Bleacha, ale mi to nie wyszło xD Dlatego teraz jestem tu ^^

Jakich anime będą dotyczyć opowiadania?
Prawie wszystkich, jakie obejrzałam. Będą tu naprawdę różne różności ;>
   A jeśli zależy Wam, abym napisała coś z WASZYMI ulubionymi parringami, to piszcie śmiało w komentarzach. Jeśli danego anime akurat nie obejrzałam, to obejrzę, jeśli dacie znać ^^
*jeszcze jedno. Na pewno nie napiszę niczego z Naruto, Fairy Taila, One Pica czy innych tasiemców z wyjątkiem Bleacha.

Kiedy będą pojawiać się nowe notki?
Co dwa tygodnie, w środy, ok.godz.18. Jeśli coś się zmieni (np.dodam jakąś nocię specjalną) powiadomię Was o tym na "tablicy ogłoszeń".

Pierwsze opo na blogu...
Pierwsze opo na blogu z parringiem-niespodzianką ;) będzie miało swoją premierę juz 31 grudnia. Tak więc...zapraszam do czytania i aktywnego komentowania!
Wasza Shiro ^.^

14 komentarzy:

  1. No, nareszcie wróciłaś! Czekam na pierwszą nocie i bardzo się cieszę, że będziesz pisać też inne parringi. Oglądałaś, może Shingeki no Kyojin? Ściskam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam ^^ I z wielką niecierpliwością czekam na sezon 2! *^*
      Preferujesz jakieś parringi? :3

      Usuń
    2. Eren x Levi
      Eren x Armin
      Eren x Jean
      Kocham te parringi i chce czytać jak najwięcej opowiadań z nimi. Albo z Kuroko no Basuke w tym anime każdy paring mi odpowiada. ;)

      Usuń
    3. Popieram pomysły cherrypie :D Eren x Levi <3

      Usuń
  2. Cieszę się że wróciłaś :D Czekam już na opowiadanie. Fajnie że będziesz pisała też opowiadania z innych anime, ale mam nadzieję, że nie odetniesz się całkowicie od historii z Bleach :) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się nie odetnę! ^^ W końcu to dzięki temu anime (a konkretniej HichiIchi) założyłam pierwszego bloga no i w pewnym sensie tego też ^^

      Usuń
    2. Cieszę się ;D Jak można wywnioskować z konta google, to moje ulubione anime więc i opowiadania z niego są jak dla mnie najlepsze xD

      Usuń
  3. Are you... Are you come back!!! Jejuuu... wiesz, jak się za tobą stęskniłam? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki szok że aż nic napisać nie mogłam... A teraz zwyczajnie nie myślę... Mam pustkę w głowie x.x Przeklęty napój Bogów! Spać nie mogę a dodatkowo mam urodzinki<"pochwalę się"> xD Nom... Czemu nocia nie może być wcześniej? *-* ;-; Pozdrowionka ;*

      Usuń
    2. Ayeee! Wszystkiego naj naj naj z okazji urodzin! :3 Jeśli chodzi o nocieeee to hmmm raczej nie da się tu nic przyspieszyć, ale mogę ją dla cb zadedykować (żywy przykład na to jak Shiro próbuje przekupić czytelniczkę ._. Gomeneee) i cóż, muszę stwierdzić, że ja też tęskniłam ^^ <3

      Usuń
    3. Mnie nie przekupisz, ja tu byłam, jestem i będę stałą czytelniczką! Ale dedyka możesz dać :3 Za to się nie obrażę ;3 I dzięki za życzonka xD

      Usuń
  4. No hejka, miło poznać :")
    Ale nie wiedziałam, że prowadziłaś innego bloga :o Tylko szkoda, że nie oglądałam bleach'a... Wszystko jeszcze przede mną!
    No i baardzo dobrze, że wstawiasz rozdziały częściej niż co dwa tygodnie x.x
    Tak, ja mam zamiar przeczytać wszyystkie posty od początku istnienia bloga ^^ Yhm, wszystki ze mną w porządku, nie jestem nienormalna, czy coś :'D Skąd ten pomysł?
    Och no i może jak będziesz miała więcej czasu to zamówię jakiś paring? :O (<--- dopiero teraz ogarnęła, że istnieje taka możliwość:x)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie xDDD Skąd żeś wytrzasnęła tego posta? xDDD Ah, wracają wspomnienia... :')
      Tcaaa miałam bloga z Bleacha (tasiemiec xDD ile ja się tego naoglądałam...!), ale nie jestem pewna, czy chcę, żeby jeszcze ktokolwiek na niego wchodził xDDD Tamte opka to moje początkowe początki z yaoi, co jak można dość łatwo się domyśleć, okazało się być porażką xDD Przynajmniej, ja to tak oceniam ^^'
      Eh, na razie z tym dodawaniem czegokolwiek i tak je ciężko xD
      Wow, crazy pomysł :DD Ale trzymam kciuki, żebyś się nie zanudziła... xD
      Możesz śmiało zamawiać! Nawet teraz xD Będę miała jeszcze większą motywację B|

      Usuń
    2. A przewinęłam jakieś 15 stron z opowiadaniami i samo się znalazło xD Czego się nie robi dla idolki...
      Ale jak się przeczyta te stare opowiadania, to tak naprawdę się zauważa, ile pracy włożyłaś w osiągnięcie obecnego poziomu, więc nie jest to wstyd, czy coś ^^
      Jestem wytrzymała C:
      Ojejejej, ale że teraz? :o Przecież to trzeba dokładnie przemyśleć! xD
      Huh... No i niestety dzisiaj sobie nie poczytałam, bo pani na niemieckim zadała nam 140 dziwnych i skomplikowanych przykładów (zdań-.-) z odmianą przykiotników... Pfff
      Ale jak nie jutro to w piątek będę miała duuużo czasu, więc będę mogła czytać i spamować (czyt. komentować)! To groźba :**
      Stalkerka przesyła pozdrowionka ^-^)/ i idzie spać ._.

      Usuń