22.07.2015

#3 Liebster Award

Zostałam nominowana przez M e r k u r i u s z k a. Co prawda, było to w czerwcu, aczkolwiek jakoś dotąd nie miałam na to czasu. Dziękuję bardzo!

1. O czym najbardziej lubisz rozmawiać, na jakie tematy mógłbyś dyskutować godzinami?
  W sumie łatwiej mi powiedzieć, na jakie tematy nie mogłabym rozmawiać :D W takim przypadku byłyby to: historia, nauka, literatura klasyczna. Zaś tematy, na które najprościej jest mi się wypowiedzieć są zazwyczaj luźne, w żaden sposób nie ograniczające mnie.
                                                 
2. Jaka jest najgorsza rzecz, jaką jadłeś w życiu?
  Tofu :’) Bleh!

3. Jakie są twoje trzy największe marzenia?
  Ah, marzenia… Mam ich dużo, ale te 3 najbardziej upragnione to: wyjazd do Japonii, wyjazd na koncert Florence and the Machine oraz odnalezienie szczęścia u boku ukochanej osoby.

4. Gdybyś mógł zamienić się z dowolną osobą miejscami na tydzień, kim byłaby ta osoba?
  Jest to trudne pytanie… Prawdopodobnie zamieniłabym się z moją młodszą siostra, którą nie ograniczają w żaden sposób obowiązki, czy inne zmartwienia…

5. Jakiej przyjemności nie potrafisz sobie odmówić?
  Jedzenia słodyczy!

6. Jaka jest najzabawniejsza rzecz, w jaką wierzyłeś jako dziecko?
  W św.Mikołaja...? Nie, to oklepane. Pewnie każdy z nas w to wierzył. Inna taką rzeczą była moja wiara w potwory kryjące się pod łóżkiem…

7. Masz swoje ulubione cytaty, motto życia?
  Owszem J Mój ulubiony cytat brzmi: ,,Istnieje tylko jedna osoba, która kiedykolwiek może uczynić Cię szczęśliwym i tą osobą jesteś Ty” – David Burns

8. Gdybyś wygrał milion złotych, na co byś go przeznaczył?
  Nie mam pojęcia! Zróbmy tak – odpowiem na to pytani, kiedy już wygram :D

9. Jaki jest ostatni komplement, jaki usłyszałeś na swój temat?
  „Masz naprawdę wielki talent do rysowania” – by mój kolega

10. Co cię ostatnio najbardziej rozbawiło?
  Moja własna głupota i roztargnienie :'D

11. Kto jest twoim najbliższym przyjacielem? Co najbardziej w nim lubisz?
  Moją najbliższą przyjaciółką jest pewna długowłosa dziewczyna. Lubię, a właściwie, kocham w niej to, że jest ze mną ze względu na to, jak bardzo się od siebie różnimy. Zawsze mnie wspiera i poświęca mi dużo czasu ^^ Jest jedną z najlepszych osób, jakie mogłam spotkać w swoim życiu.



Nie nominuję nikogo.


1 komentarz:

  1. Podoba mi się ten cytat. Mówi samą prawdę. Chyba go sobie gdzieś zapiszę :P

    OdpowiedzUsuń