5.02.2016

Druga z dwóch

*tak bardzo momysł na tytuł posta xD*

Yo kochani! Cóż mogę dziś powiedzieć – tę część pisało mi się strasznie xD Nie mogłam się w sobie zawziąć, aby raz przysiąść i ją dokończyć,  a na dodatek ktoś ciągle coś ode mnie chciał, więc było o tyle trudniej ~
Niemniej jednak końcówka była już ok, a na dodatek zdążyłam się yaoistycznie nakręcić, dlatego kolejny rozdział już się piszę. Postaram się tak więcej nie rozbijać, ponieważ nikomu to nie służy ^^’
Dajcie znać, co sądzicie o tej części :) Nie jestem w stanie stwierdzić dokładnie, kiedy kolejny rozdzialik, ale jest on już w drodze :3

Ah, no i jeszcze jedno. Wypadałoby, abym w końcu zrobiła coś z wyglądem bloga xD Do tego celu potrzebny mi w miarę dobrej rozdzielczości obrazek… ktoś, coś? :D Piszcie w kom i jeśli można, to prosiłabym KnB ^^ Jeśli spodoba mi się kilka zdjątek to chyba znowu zrobimy głosowanie xD :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz