10.02.2016

Please, wait for me

Yo kochani. Dziś przychodzę do Was niestety tylko z… informacjami. Mianowicie, wczoraj miał być rozdział, którego finalnie nie wstawiałam. Owszem, dokończyłam pisać, ale… Nie zapisałam zmian. Nawet nie proszę, abyście zrozumieli mój ból (pół rozdziało poszło się…….). No ale ok, trudno, nie z takimi rzeczami sobie radziłam… Myślałam, że dokończę dzisiaj, jednak, jak wiecie, jestem na wyjeździe, dlatego nie zbyt mam czas. Do zakończenia brakuje mi… Tak z półtorej strony, a teraz jestem padnięta, dlatego Proof of love X dodam dopiero jutro. Przepraszaaaam za opóźnienie, to wina mojej głupoty :’) Mimo wszystko postaram się również o korektę, dlatego może nie będzie tak źle (nie dość, że spóźnione, to tylko błędów brakuje~~)
Piszę te drobne usprawiedliwienie, ponieważ 1)sumienie nie daje mi spokoju 2)mam do Was pytanko, na które odpowiedź muszę znać wcześniej. Mianowicie: jakie opowiadanie chcielibyście z okazji walentynek? Kolejny rozdział Proof of love? One-shot? Może jakieś wyzwanie xD? Jestem otwarta na wasze propozycję, dlatego proszę o takowe w komentarzach ^3^

A tymczasem miłego wieczora ^^’

*btw ten obrazek jest przeuroczy *.* ^^

2 komentarze:

  1. Spokojnie poczekamy~ każdemu zdarza się zrobić błąd więc spokojnie. Co do walentynek...hmm... Jestem tak zakochana w tym opowiadaniu, że chyba wolałabym rozdział kolejny. Ale może być jakiś one-shot ~ tylko nie Aokaga proszę >.<.
    Udało mi się wyzdrowiec! I od poniedziałku w końcu mi się ferie zaczynaja. Chociaż i tak nie chodzę od tygodnia to czuję się jakby już trwały~
    Dobra ja wyczekuje rozdziału od ciebie~ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha okey, na pewno nie AoKaga, ja również tego nie znoszę xD
      To dobrze, że jesteś już zdrowa ^^ Ja na przykład znoszę przeziębienie jak typowy facet, bowiem czuję się tak, jakbym umierała xD Dlatego cieszę się, że już wszytko ok :D
      Uaaa a mi od poniedziałku się ferie kończą ;; Nope! Ratunku! ;;
      Również pozdrawiam ^^ A rozdział proof of love, jeśli nie walentynki, na pewno pojawi się w czasie najbliższym :)

      Usuń