17.04.2016

Ah te testy :///

Yo, kochani. Przepraszam, że ostatnio nic nie wrzucam na bloga, ale jednak stres przed egzaminami dał mi się we znaki. Wiem, wiem, nie powinnam się denerwować, będzie jak będzie. A jednak. Szkoła, do której chcę się dostać, ma próg punktowy ok.130, więc martwię się, jak to wszystko będzie.
Ostatnie dni przed egzaminami minęły mi nawet nie wiem kiedy. Stało się to strasznie szybko, za szybko. Cały czas starałam się powtórzyć jeszcze materiał, dlatego nie miałam czasu na choćby chwilę pisania. I tak... W czasie najbliższym skończę Proof of love, by zaraz potem brać się za Only love. Zamówienia będą realizowane w międzyczasie (jestem już w trakcie pisania jednego :D), aaa dodatkowo szykuję dla Was opowiadanie-niespodziankę :3 Będzie super! Mam taki pomysł na napisanie tego opowiadania, że aż mnie nosi :'D I, niestety, czasu mam mało, ale to się zmieni już po egzaminach :) Dlatego... życzcie mi powodzenia i trzymajcie kciuki :) ♥


Aaa i jeszcze tak pomyślałam, że zarzucę Wam jakimiś fajnymi zdjątkami, aby zrekompensować moją nieobecność... :3

firestaar: “  I know Momoi to be the main AoKise shipper (^ヮ^)/ ”: @fujoshiotaku18 #AoKise: Aomine Daiki x Kise Ryota kuroko no basuke:
Kagakuro: AoKise ⸜♡: Kuroko's Basketball (Kuroko no Basuke) - Daiki Aomine x Ryouka Kise - AoKise: #AoKise #Aomine #Kise #knb: KagaKuro | Kagami x Kuroko | Kuroko no Basuke | Shonen ai火黒 KagaKuro: KagaKuro- kuroko no basuke: ※オフの日の火黒ちゃんの朝 先にお目覚め黒子っち: 火黒 KagaKuro: リクエスト:火黒~~:
MidoTaka: Midorima Shintarō x Takao Kazunari 緑間 真太郎 x 高尾 和成 [緑高]: Midorima Shintarō x Takao Kazunari 緑間 真太郎 x 高尾 和成 [緑高]: Midorima Shintarō x Takao Kazunari 緑間 真太郎 x 高尾 和成 [緑高]: Midorima Shintarou x Takao Kazunari: Midotaka (from tumblr user homo-tears: [-]):

13 komentarzy:

  1. Te arty są takie słodkie *-*
    Powodzenia, powodzenia, powodzenia po stokroć Shiro-senpai! Przesyłam Ci wiedzę *kładzie palce na skroniach i udaje telepatkę* No. Jesteś gotowa na spotkanie z tym naukowym potworem senpai. Wierzę w Ciebie więc napewno Ci się uda *unosi kciuk do góry* będzie super.
    Etto... Nie umiem pisać komentarzy. Ale mam nadzieję że zrozumialaś ogólny przekaz.
    POWODZENIA!
    No i pozdrawiam
    I wenę przesyłam *zakleja ogromne pudełko z wenem w środku*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuje bardzo!!! :D ♥♥♥ Właśnie wróciłam do domku i mam za sobą historię, wos i polski. Wszystko poszło mi w miarę okey, a najlepiej polski :''DD Jestem wniebowzięta ♥ Twoje powodzonka się sprawdziły! xD <3 No, jeszcze tylko dwa dni, dam radę... W każdym razie największy stres mam już za sobą :D
      Cieszę się, że podobały ci się obrazki ♥ No, i dziękuję za wena :D <3 Dobrze go wykorzystam! :33 ♥

      Usuń
  2. Zdjęcia sweeeet 👌 Najlepsze oczywiście z kagakuro ❤❤❤
    Wiem jak to jest stresować sie przed egzaminami... Dlatego spokojnie na pewno umiesz i sobie poradzisz ^^
    Będą same 100 jak nic 😘
    Będę trzymać kciuki ^^
    I czekam na zamówione opowiadanko i na only love
    To powodzenia na egzaminach
    No i oczywiście czasu na pisanie xD
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęęęę ♥♥♥ :D Hahaha, tak, postarałam się i wyszukałam najsłodsze *^*
      Dzisiaj nie było tak źle, ale to dopiero 1/3, więc mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej... Chociaż jutro są przyrodnicze i matma. Nie oszukujmy się. To nie dla mnie xDD Ostatnia nadzieja w angielskim :')
      Dzięki, dzięki :3 Tak więc jadę z egzaminami i zabieram sie za pisanie *^* B|
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam cieplutko ♥♥♥ :33

      Usuń
  3. *trzyma kciuki* jestem pewna, że dasz sobie radę! Pamiętaj masz moje wsparcie duchowe! ;) (może nie będzie bardzo pomocne, ale to zawsze coś XD ) Wszystkie obrazki są cudne jednak te z Midotakałką mnie umarły! Szczególnie ten drugi. Jest taaaki słodki!! *.* Pozdrowionka! I jeszcze raz powodzenia! Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że spodobały ci się obrazki ♥ I dziękuję za trzymanie kciuków ;^; To bardzo się przyda! :D ♥

      Usuń
  4. Czekamy cierpliwie~ Dasz radę tę dwa dni jeszcze. Zero stresu! (^__^)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Przyrodnicze poszły mi strasznie, matma znośnie, więc zostaje jeszcze angielski <3 :3

      Usuń
  5. Uh uh… Tak dawno mnie tu nie było… :c Sorka, zrobiłam sobie przerwę od kontaktów z ludźmi, jakkolwiek by to nie brzmiało :'D Ale za testy gimnazjalne cały czas trzymałam kciuki i nadal trzymam :> Obrazki są cudowne i napisałabym coś więcej, ale muszę nadrobić opowiadania (przyznam się, że ich jeszcze nie czytałam :x) i of course zostawię komentarz! ^^)/
    No i nie wiem czy nie jest za późno, ale obiecałam, że wstawię tytuły tych piosenek i głupio mi tego nie zrobić. Najwyżej sobie po prostu posłuchasz :')
    Jaymes Young - I'll Be Good
    Sam Smith - Lay Me Down
    3 Doors Down - Here Without You
    Landon Austin and Ellie - Safe And Sound
    Christina Perri - Human
    Sam Tsui and Max Schneider- Demons
    We The Kings - Sad Sond ft. Elena Coats
    Cascada - Draw the line
    Christina Perri- Jar of hearts
    Ben Cocks- So Cold
    Christina Aguirela- Hurt
    Christin Aguirela- You Lost Me
    Alex & Sierra- Little Do You Know
    Ruth B- Superficial Love
    Ruth B- 2 Poor Kids
    Bethany Mota- Flashlight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co przepraszać ♥ ^^ i dziękuję za trzymanie kciuków. Ogólnie to... poszło mi słabo xD Albo raczej to poziom tych testów w tym roku był strasznie wysoki (jak twierdzą źródła internetowe :0)
      Oki, nadrabiaj spokojnie ^^ Udanej lektury :'D ♥
      Jeeej! Dziękuję za piosenki! ^^ Nie jest za późno xDD Na pewno jakąś wykorzystam *.* ♥ Dziękujęęęę :D ♥♥♥
      Pozdrawiam i ściskam! <3 ^^ :3

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o piosenki to ja bym jeszcze proponowała:
    All of me- John Legend
    King- Lauren Aquilina
    The call- Regina Spektor
    Sorki, że dopiero teraz się ogarnełam z nimi. ^^" Chyba nie jest jeszcze za późno? Jak tak, to pretensje mam tylko do siebie. XD Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jest :D Nie ma sprawy ^^ Dziękuję! Na pewno odsłucham i wykorzystam *^* <3 :D :3

      Usuń
  7. Kiedy następny rozdział??

    OdpowiedzUsuń