23.04.2018

Spotkanie po latach

Witajcie, kochani.

Minęły już prawie dwa lata, odkąd blog został wprowadzony w stan oficjalnego zawieszenia. Przez ten czas towrzyłam w duecie, ale na skutek różnych perypetii, o których nie mam zamiaru opowiadać, postanowiłam zacząć od nowa, tak jak przed laty  - samotnie. Ale na nowym blogu, na którym już pojawiło się parę informacji.

Co w programie?

Sporo nowości, jednak większość z nich utrzymana w konwencji tego bloga ♥ Na pewno znajdzie się mnóstwo shotów z anime, dłuższe formy wielorozdziałowe, ale oprócz tego trochę mojej własnej twórczości, którą pragnę ćwiczyć, a przy tym dzielić się nią z Wami c: 
No i coś dla fanów mojej starszej twórczości - planuję remake'i moich starych opowiadań, które chciałabym poszerzyć o nowe wątki, czy po prostu odświeżyć stylistycznie (znajdzie się tu m.in. Proof of love oraz one-shot (z którego powstanie co najmniej three-shot) Inny niż wszysycy).

Kiedy pierwsze opowiadanie?

Cóż... Na razie mogę zdradzić jedynie, iż jestem w trakcie jego pisania. Zapowiem jednak, że głównym pairingiem jest tam KagaKuro ;) Myślę, że pierwszy rozdział pojawi się pod koniec tego tygodnia lub w trakcie majówki.

Nowy adres bloga?

Oto i on!
(nie zraźcie się wyglądem, będę nad nim pracować!)
Zapraszam Was wszystkich serdecznie do zaznajomienia się z pierwszym postem i rozgoszczeniem, mam nadzieję, na dłużej ♥

W przypadku pytań proszę o zostawienie komentarza pod tym postem lub bezpośrednio na nowym blogu - na wszystkie odpowiem.
Ściskam i pozdrawiam,
Wasza Shiro

8 komentarzy:

  1. Omedetou Gozaimasu Shiro-sama!
    W końcu powróciłaś! Ten dzień nie mógł być lepszy. Cieszę się twoim powrotem na bloga jako samotny strzelec ;) Życzę ci byś wtrwała. Pamiętaj, że jestem tutaj by cię w razie czego kopnąć w tyłek skarbie :*
    Twoja bae

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    kochana nie wiem od czego zacząć...
    cieszy mnie bardzo Twój powrót, choć mam pytanie właśnie odnośnie tamtego bloga, dopiero zaczęłam tam czytać, i choć jeszcze nic nie skomentowałam, to bardzo mi się spodobało... niestety mam ograniczony czas i czytam kiedy tylko mogę (z reguły mam zawsze kilka rozdziałów do przodu - bo jak czytać na komórce jeszcze mogę, to komentarz już komputer), przeczytałam pierwsze dwa rozdziały "druga gwiazdka" i "orleański sen" i mam zamiar dalej czytać jak i pozostałe opowiadania, jak i skomentować poszczególne rozdziały, ale to wymaga jednak czasu, którego niestety mam jak na lekarstwo... ale wracając do meritum, czy mam rozumieć, że już tam nic się nie pojawi? mam też nadzieję, że jednak blog ewentualnie nie zostanie usunięty, jak i ten nlog... bo mam i tutaj zaległości...
    na nowym blogu też się pojawię, ale mam prośbę o odblokowanie opcji anonimowego czytelnika (od jakiegoś czasu nie mogę zalogować się na gmaila - nie wyświetla mi się strona)
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Mnie też bardzo cieszy powrót do Was :D Gdyby nie niedobór czasu, na który cierpię przez licealne życie, mogłabym pisać, pisać, pisać i wstawiać bez przerwy *-* Aczkolwiek i tak staram się organizować w wolnych chwilach ^^
      Co do komentarzy - nic się nie przejmuj, czytaj w swoim tempie, a jeśli będziesz miała czas i ochotę, aby skomentować jakąś moją pracę, ja się zawsze ucieszę i odpowiem ^^ But take your time ♥ Mi też trochę czasu zajmuje pisanie i publikacja, więc myślę, że za jakiś czas nadrobisz zaległości :D
      Jeśli chodzi o blog, na którym pisałam wspólnie ze znajomą (http://gejozaknbwikussuijuricchi.blogspot.com), czyli ten "Orleański sen" itd. itp., to sprawa jest trochę skomplikowana, ponieważ już nie piszemy razem na skutek splotu różnych wydarzeń. Wobec tego blog został... hmm... Chyba porzucony, aczkolwiek nie zniknie on z sieci - chętni nadal mogą korzystać i czytać, nawet, jeśli nic już tam nie publikujemy.
      Natomiast jeśli chodzi o mój nowy, osobisty blog (http://shirocreation.blogspot.com), to w tym momencie tylko on jest "czynny" i aktywny. Mam zamiar udzielać się na nim przynajmniej raz w tygodniu :3 Tak więc zapraszam do czytania pierwszego opowiadania, które na nim publikuję - jestem straasznie ciekawa opinii.
      A jeśli chodzi o kwestię anonimowego czytelnika, to nawet nie wiedziałam, że coś jest zablokowane ;-; Już się zabieram, aby coś z tym zrobić! Tak więc dziękuję serdecznie za informację :3
      ...No i za cały komentarz! ♥
      Jestem bardzo wdzięczna za odzew ^^ Dziękuję jeszcze raz, również pozdrawiam i ściskam mocno! Mam nadzieję, że rozwiałam wszystkie wątpliwości ^^

      Usuń
    2. Problem z anonimowymi komentarzami rozwiązany c:

      Usuń
  3. Hejeczka,
    kochana, kochana bardzo, ale to bardzo tęsknię... proszę choć się odezwij...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejeczka,
    kochana co u ciebie, bardzo tęsknię za tą historią...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejeczka,
    kochana już tak dużo czasu upłynęło a tutaj nic nawet jednej małej informacji... a tak fajnie się zapowiadało to opowiadanie...
    proszę choć daj znak że żyjesz...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń