26.01.2015

#1 Liebster Award

Serdecznie dziękuję za nominację Nana Chan ;*

1.Byliście kiedyś na konwencie?
- Byłam raz na matsuri. To się liczy? xDD

2. Jeśli moglibyście przenieść się do jednego anime, to które byście wybrali?
- Hmmm...Może "karneval"?

3. Jaka jest wasza największa zaleta?
- Niewątpliwie skromność :33 (...i nadużywanie sarkazmu..)

4. Czego się boicie?
- Klałnów. Nie wiem, czy kiedykolwiek o tym wspominałam, ale one som straszne ._. I zueeee >-<

5. Ulubiony gatunek filmów?
- Horror, thriller (nie filler ._.)

6. Ulubiony autor książek?
- Asano Atsuko B| (autorka "No,6")

7. Rodzaj muzyki, której słuchacie to..?
- Głównie rock, j-rock

8. Co motywuje Was do pracy?
-Ahhh komentarze oczywiście! ♥ Od razu odżywam. Rozpromieniona od czytania (prawie!) samych komplementów na swój temat robię sobie kawkę i zabieram się za pisanie nowego opka. Wnioski : dzień dało się jeszcze uratować, a motywacja wzrosła o +100% Fajnie widzieć, że komuś podobają się moje wypociny ^^

9. Wasze największe marzenie to..?
- Wyjazd do Japonii, oczywiście! :3

10. Ulubione zwierzę?
- Kotek ^3^ Pod tym względem jestem prawdziwym Sebastianem :>

11. Ulubiony kolor?
- Biały xD

Nominuję :
http://yaoi-doujinshiopa.blog.onet.pl/
 i to chyba tyle xD Jeśli trafi mi się jeszcze coś równie dobrego, to dopiszę :3

Moje pytania :
1. Od jak dawna oglądasz anime?
2. Twój ulubiony autor/autorka mang to...?
3. Jaka jest twoja największa wada?
4. Co jest twoją mocną stroną?
5. Czy jesteś zadowolony ze swojego bloga? ;3
6. Jaką masz opinię na temat swoich opek?
7. Wierzysz w przeznaczenie?
8. Który bohater jakiego anime najbardziej cię inspiruje?
9. Najbardziej znienawidzona przez Ciebie postać to...?
10. Masz rodzeństwo?
11. Masz jakiś nietypowy fetysz? ;o

Uaaa jeszcze raz dziękuję za nominację :33 To naprawdę miłe, po raz kolejny zostać tak nagrodzoną ^^



11 komentarzy:

  1. Szkoda że like'ów nie ma jak na fb bo bym dała ;3 Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wielkie gratulacje za dobrą robotę :D
    I również dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, dzieki wielkie za nominacje:D juz sie zaczelam zastanawiac czy nie skasowac tego bloga tak sie kurzy i kurzy, a tu taka niespodzianka:D z pewnoscia jest to pokrzepiajace, az chce sie pisac;) btw gratki za nominacje Twojego bloga;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usuwaj swojego bloga! Jest genialny <3 Jeśli będziesz miała pomysł i czas to kontynuuj :) jestem pewna, że nie tylko ja się uciesze ^^

      Usuń
    2. Na mailu Ci juz puscilam z grubsza notke co do moich ostatnich poczynan. Takiego dostalam kopa, ze niedokonczonego fika ostatnio wpuscilam, no i zabralam sie za yaoicowego bloga o free! :D pierwsze opko tez tam juz jest;) tak btw to sie biore wlasnie za shingekina, wiec wlasciwie to musze Ci podziekowac za zainteresowanie moja tworczoscia, pewnie gdyby nie Ty to pewnie bliczowski blog bylby juz tylko wspomnieniem

      Usuń
  4. Wielkie gratki, bo z pewnością Ci się należą. Także, za nominację dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To twój pierwszy, co nie? A tak ogólnie to ile dostałas tych liebster award'ów? ^^ Bo tak się fajnie czyta te fakty o tobie :O
    A ja mam pytanie! O czym to anie "karneval"? Bo nie oglądałam, a jak jakies fajne to muszę nadrobić ^^ Oh, no i jedź ze mną do Japonii *^* Ja będę hodować owce, a ty zarabiać na życie pisaniem, albo rysowaniem mang i zamieszkamy w jednym bloku! O albo w takich starodawnych domkach po sąsiedzku XD Nie. Nie słuchaj mnie. To piątek tak na mnie działa. Jego wina.
    I ja też uwielbiam koty, omg, przeznaczenie! To hodujmy jeszcze koty XD
    A co do NO.6, to niestety, ale nie będę czytać o nich ff, bo kupuję na bieżąco mangi i strzegę się spoilerów x.x No a bleacha nie oglądałam, więc żałuję, ale na razie z niego również sobie nie poczytam... Pfff ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, na tym blogu to jest pierwszy :) Zostały jeszcze 2, jak tak przeglądnęłąm posty xd
      http://my-heart-beats-for-u.blogspot.com/2015/05/podojne-liebster-award-3_2.html
      http://my-heart-beats-for-u.blogspot.com/2015/07/3-liebster-award.html
      Ah, jeśli chodzi o Karneval to nie oglądałam całości :'D Po prostu spodobał mi się Gareki, dlatego chciałabym wylądować w anime włąsnie z nim... erhm xD
      http://www.animezone.pl/odcinki-online/karneval-tv
      Ok. To widzimy się jutro na lotnisku B| :D Co do kotów, jak i całego wyjadu, jestem cała za ;^^^;
      Hahaha oki, oki, ja również kupuję mangi No.6, ale jest już po powieści i anime :)

      Usuń