27.01.2015

Parringowe info

   Yo kochani! Dzisiaj mam do Was dwa pytania! Tak więc, nie przedłużając!

1.Jaki parring chcielibyście w tym tygodniu z Knb?
~Kagami x Kuroko
~Aomine x Kise
~Kasamatsu x Kise
~Takao x Midorima
~Kyioshi x Hyuuga
~Akashi x Kuroko
i bardzo, bardzo niechętnie (jednak należało o tym wspomnieć ._.)
~Aomine x Kagami
~Aomine x Kuroko

2.Jakie parringi z jakiego jeszcze anime chcielibyście przeczytać w moim wykonaniu? ;)

Ahh jak zwykle liczę na waszą aktywność! ^^ Jeszcze tak sobie myślee...Może jakiś konkursik by tu wam zorganizować? W dodatku Bloody przyjęliście bardzo entuzjastycznie, więc niewykluczone, że dodam jakiś specjal xDD No nic, na razie to tyle.
Pozdrawiam i do przeczytania ^3^

9 komentarzy:

  1. 1. Hmmm... Ja na razie tylko KagaKuro, ewentualnie AkaKuro. Dopiero zaczęłam oglądać KnB O.o xD Dziwna jestem...

    2. Chętnie bym przeczytała Gilbert x Oz z Pandora Hearts :3 Jakoś ostatnio się na tą parkę nastawiłam :3

    Pozderki ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KagaKuro może niekoniecznie teraz, ale jeszcze na pewno coś z nimi napisze ^^ W każdym razie będzie to po notce z DN
      Gilbert x Oz - załatwione ^^ wpisze sb na listę "oczekujących" :>

      Usuń
  2. Co do KnB to przeczytałabym KiKasa. KagaKuro już było, więc to też wydaję się ciekawe.
    A czemu to nie lubisz AoKaga? Przecież to taki fajny parring. Mają podobne charaktery i wychodzi z tego niezła komedia.
    Za AoKuro też zbytnio nie przepadam. Żeby nie przeciągać, to go po prostu nie lubię. Kuroko teraz zawsze będzie mi się kojarzył z Kagamim, ewentualnie z Akashim.
    Z innych paringów to jeszcze lubię Haruka x Rin z FREE. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasamatsu x Kise dodam już jutro ^^ (niedziela)
      Uaaaa czm Shiro nje lubi AoKaga...cóóó, szczerze mówiąc too nje przepadam za żadnym parringiem z Aomine, prócz AoKise. Nje wję czemu, mam to chyba zakodowane gdzieś w mózgu XD A Kagami pasuje mi najbardziej do Kurokoooo <3 ew. do Tatsuyi XD
      Haruka x Rin - tesh lubię tą parke <3 dodam z nią jakieś opko..na pewno ^^ na razie ląduje w "oczekujących"

      Usuń
  3. 1. Oczywiście AkaKuro! :D Nie spodziewałabym się po sobie innej odpowiedzi! Nareszcie ktoś, kto też nie przepada za AoKaga

    2. Hmm jeżeli oglądałaś Sekaiichi Hatsukoi to coś z Onoderą i Takano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O AkaKuro wspomniał każdy powyższy komentarz XD tak więc pojawi się na 100% po notce z DN.
      Onodera x Takano - zamówienie jest dla mnie rozkazem XD z miłą chęcią coś z nimi napisze ^^

      Usuń
  4. 1. Z KnB to chciałbym chyba Akakuro lub AoKuro. Osobiście nie lubię Kagamiego(nie mam pojęcia czemu), wiec niezbyt podoba mi się AoKaga I KagaKuro. A tak samo jak wyżej nie cierpię AoKaga :)

    2. Tak jak już kiedyś wspominałem: AllenxTyki Mikk lub Levi z D.Gray-Man(tylko Allen żeby był zły),lub KiritoxKlein z SwordArtOnline. Naprawdę nigdzie tego nie ma, a sam nie umiem pisać.

    Pozdrawiam,
    Daniel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę coś z tych parringów :> Wszystko w swoim czasie ^^
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. O! No więc ja chcę w tym tygodniu Aomine x Kise XD Tak, wiem, że jestem tu w porę ^^

    Zrób kiedys Kuroko x Kise :O Bo tego jest tak mega mało... No a w sumie to kiedys lubiłam ten paring (teraz już nie uważam go za takie idealny i wgl bo KagaKuro i AoKise, ale...

    OdpowiedzUsuń