16.02.2015

Recenzja wzruszającej mangi + obrazki - coś z serii 'umilam wam poniedziałkowe popołudnia'

   Yo kochani! Mam dzisiaj troszkę z Wami do pogadania. Niedawno poleciłam wam anime No.6, a dziś pragnę zrobić to samo z pewnym innym świetnym tytułem.
  Jakiś czas temu natrafiłam na chwytającą za serce mangę Nakamury Shungiku - autorki m.in. "Jounjou Romantica", "Sekaiichi Hatsukoi". Jej tytuł to "Hybrid Child". Ma ona jeden tom (6 rozdziałów) i jest dostępna pod tym likiem : http://centrum-mangi.pl/Hybrid-Child/
  Zawarte są w niej 3 historie. Nie będę rozwodzić się teraz, o czym dokładne jest ta manga, bo zapewne nie umiałabym powstrzymać się od spoilerów. Z grubsza chodzi o to, że na rynek zostały wprowadzone tzw.Hybrid Child - nie są to ani lalki, ani ludzie. Na początku wyglądają jak dzieci, które trzeba wychować wedle uznania. Każde Hybrid Child jest odzwierciedlaniem uczuć swojego właściciela. Mam nadzieję, że zaciekawiłam was nieco tym drobnym wprowadzeniem ;> Jest to manga z gatunku shounen-ai, jeśli ktoś się jeszcze nie domyślił.
  Mi osobiście najbardziej spodobała się 3, zarazem najsmutniejsza historia o samym twórcy Hybrid Child. Oczywiście <jak to ja..> płakałam na niemal każdym rozdziale - raz ze smutku, raz z ulgi, raz z tego, że po prostu skończyłam czytać xD
  Tak więc...Gorąco polecam Wam tę mangę - bardzo wzruszająca, przepięknie narysowana. Jest również anime, ale niekompletne. Tzn. na stronie animezone.com są wszystkie 4 odcinki, aczkolwiek tylko 3 z nich mają tłumaczenie. Na innych stronkach, na których sprawdzałam są z kolei tylko 3 odcinki...Tak więc, najlepiej moim zdaniem jest najpierw przeczytać całą mangę, a dopiero potem zabrać się za anime, które jest zawsze jakimś urozmaiceniem (ma naprawdę świetne soundtracki ;^;)

   Druga kwestią są oczywiście obrazki! Wielu z Was podobają się one. Z tej oto okazji przygotowałam dla Was z nimi spam. Na koniec przypominam, że w środę opko z Snk, a konkurs trwa.

Parringi: różne różniaste
Anime: Kuroko no Basket

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Czytałam tę, iście, wzruszającą mangę już dawno. Wiem, że za wesoło tam nie było i dla przypomnienia, przeczytam ją ponownie.
    Nie wiedziałam, że stworzyli anime, może się kiedyś skusze i obejrzę.
    Obrazki są świetne. KagaKuro, nr. 6, mnie powalił. Zatrzymałam się przy nim na ok. 5.
    Albo oświadczyny Aomine, lol.
    I oczywiście słodkie "Don't move" AkaKuro.
    Czekam na SnK ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Anime mam zamiar obejrzeć, ale do mang nie jestem przekonany, żadnej nie czytałem i na razie nie zamierzam.
    Obrazki były kawaii, słodkie i ogólne super.
    A tak z innej beki: czytałaś kiedyś teksty autora Silver? Są m.in. z KnB ale z polszczone. Lecz naprawdę warto przeczytać. W pierwszej "Brakujący Element" głównym bohaterem jest Nataniel (Kuroko) a w drugiej Oliwer (ten co został wyrzucony z grupy z gimnazjum teiko) tu szczelam linka jak by co do jego głównego bloga gdzie są linki do wszystkich tekstów http://clockwork-silver.blogspot.com/?m=0

    Pozdrawiam,
    Daniel

    OdpowiedzUsuń
  4. Hyhyhyhyhyh obraaaaazki! Akashiiiiii :D - dobra głupi zaciesz stop stop stop!
    Rób częściej takie notki! Hybrid Child znam, ale tylko z anime... dobra przez Ciebie zerknę na mangę (a lektura szkolna czeka). Mi osobiście dotychczas najbardziej podeszła pierwsza historia, zobaczymy, czy spadnie jak poznam zakończenie trzeciej.
    O i co do komentarza Daniela to gorąco polecam ten fanfick, jest genialny! Zerknij też na inne prace autora (mój numer 1 u niego to "Pierre i Raimundo"). Fajnie się czyta ok. 1 w nocy pod kołdrą udając, że się śpi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś cały BE przeczytałem w 1 dzień.
      Siedziałem do 5 nad ranem i zasnąłem z telefonem w ręku :s

      Usuń
    2. Bo fajne! Z 8 cudem miałam podobnie :P
      Jak tak dalej będziemy pisać to narobimy Shiro spamu <3

      Usuń
    3. Nom :3 Ale to też się liczy do konkursu? ;)
      Ja mam sentyment do PiR, bo to moje 1 opowiadanie yaoi było i to dzięki niemu tu teraz jestem. Więc wszyscy dziękujemy Silverovi!
      A tak btw. To pierwszy blog na którym jest więcej niż 2 moje komy :O

      Usuń
    4. Oj tam oj tam zaraz spam xD Po prostu rozwinęła się tutaj dyskusja na bardzo ciekawy temat *^*
      Skoro ten blog cieszy się taką popularnością wśród was, nie miałabym serca go nie przeczytać *^* Niestety zacznę dopiero jutro, gdyż teraz uczę się do sprawdzianu z angielskiego ~~ eh szkoło bez ciebie byłoby po prostu nudno :')
      I na koniec jedno wielkie WOW. Daniel, czuję się zaszczycona i swoimi opkami postaram się zachęcić cię do dalszego wypowiadania się na ich temat ;^;

      Usuń
    5. Czytanie jego opowiadań zajmie Ci tak:
      Pierre i Raimundo - około 15 godzin
      Brakujący Element-5 Godzin
      Ósmy Cud - z 9 godzin
      Druga Strona -3 godziny
      Wilcze Zgryzy chce wydać w książkach wiec ich na razie nie przeczytasz bo poprawia a są naprawdę zajefajne
      3 stany skupienia - 3 godziny
      Gorąca czekolada - 3 godziny

      Ja podaje czas jaki mi to zajęła za drugim lub trzecim czytaniem opowiadań więc może ci to zająć dłużej lub krócej
      I takie ostrzeżenie: sekty są głównie w PiR bo autor nie potrafi jak sam mówi ich pisać, więx nie pojawią się za często

      Pozdrawiam,
      Daniel

      Usuń
    6. Wow czytanie na czas :D
      Gorąca czekolada też była dobra, normalnie miałam ochotę na kakao po tym.
      Przy Wilczych nie wiedziałam, co się dzieje, więc się spóźniłam i tego nie przeczytałam :C. Masz może więcej informacji odnoście tego?

      Usuń
    7. Nom, już piszę
      Autor chce swoje marzenie spełnić i wydać książkę, a że pewnie to było książką to to wyda.
      Aktualnie napisał że nim je wyda to chce je poprawić, więc przez jakiś czas ich nie będzie.
      Wszystkie info są na jego głównym blogu w notce z życzeniami chyba, więc tam sprawdź wszystko odnośnie tego

      Usuń
    8. Podziękować! Niech ci Bozia w dobrych opowiadaniach wynagrodzi!

      Usuń