9.03.2015

Moje ulubione parringi + to, co na topie - coś z serii 'umilam wam poniedziałkowe popołudnia'

     Yo kochani! Zacznę od nietypowego pytania : jak tam u was z pogodą? Bo u mnie bardzo nijako ;0 Raz słońce, raz deszcz, temperatura również cały czas się waha. Więc...ogólnie czuje, że jeszcze trochę i się przeziębię~~
     Dzisiaj opowiem wam m.in. o moich ulubionych parringach! Czemu je lubię oraz co mi się w nich podoba :3 A zatem! (Nie wspominam o yaoicach, bo tam, z reguły, wszystko jest jasne xd kto, z kim, i dlaczego)
*KagaKuro to mój zdecydowany faworyt ostatnimi czasy ^^ A KnB zaprząta moją głowę niemal przez każdą chwilę (emocje w 3 sezonie sięgają zenitu!!) ;) Mogę pokusić się nawet o stwierdzenie, że to anime jest moim ulubionym, ale to w miarę często się zmienia XD
  Odstąpiłam nieco od tematu :v W KagaKuro najbardziej cenię sobie to, iż ich relacja jest zbudowana na bardzo solidnej przyjaźni, a samo anime czy manga daje nam mnóstwo powodów, aby głębiej zastanowić się nad tym, co łączy ze sobą głównych bohaterów.
Po pierwszym odcinku już wiedziałam, że coś jest na rzeczy XD Poza tym, jakby nie patrzeć, Kagami & Kuroko oddają razem mój charakter *0* Bardzo często ukrywam swoje prawdziwe uczucia i kiedy coś mnie motywuje, nie poddaje się tylko dążę uparcie do celu, choćby przez najcięższe treningi XD (Kaga) Innym znów razem marzę o tym, aby nikt mnie nie widział, jestem cicha, spokojna, zamyślona, ale i zdeterminowana :> (Kuro)
   Może dlatego ciągle widzę ich razem i jestem do nich tak mocno przywiązana!
*AoKise, również z KnB! Czemu ich lubię? Bo pasują do siebie jak 2 kawałki puzzli! Myślę, że ich połączenie skutkuje zwykle humorem, akcją (co by nie było...;] ) i kwestiami o drugim dnie ^^
*HichiIchi z Bleacha. Taaak o nich również należy wspomnieć. Kompletne przeciwieństwa, ale wiadomo nie od dziś, iż takowe się przyciągają. Do Bleacha mam pewien sentyment, a co za tym idzie, również do tego parringu ;)
*GrimmUlqui oraz RenjiBya! Wymieniam ich tutaj razem, gdyż jakby się im tak przyjrzeć, to są swoimi odpowiednikami. Grimm jak i Renji są pełni energii, hardu ducha oraz wojowniczości, podczas gdy Ulquiorra i Byakuya (obydwaj wyżsi w randze niż wyżej wymienieni) są tak naprawdę pełni wdzięku i delikatności (Ulquiorra aż się rozsypał ._.) Ich połączenie skutkuje mocnymi emocjami i romantycznością, niekiedy brutalnością.
*Light x L - kolejny sentyment "." DN to była moja pierwsza manga oraz anime. Dzięki temu parringowi zapoznałam się z yaoi, co zaowocowało jednym wielkim wow! Niby wrogowie, niby przyjaciele, ale co tak naprawdę ich łączyło? Nutki tajemnicy nigdy za wiele!
*Amaimon x Rin z Ao No Exorcist! Ugh...wszystko w myśl zasady "bohaterowie się nienawidzą? Sparringuj ich!" XD Ale myślę, że w tym przypadku to dlatego, iż tych bohaterów polubiłam najbardziej z całej serii :) Być może nawet napiszę coś z tym parringiem. A lubię ich za to...że osobno są zajebiści....A razem jeszcze bardziej ;^; (miszcz argumentów B| )
*Makishima x Kougami z Psycho Pass! Tak...w tej dwójce było coś magicznego. Traktowali siebie nawzajem niczym największych wrogów (jeden z resztą drugiego zabił.......), ale nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że tak naprawdę fascynują się sobą i byłoby im razem baardzo przyjemnie "."
*Hide x Kaneki! Nigdy ich sama nie sparringowałam ._. Aczkolwiek dzięki Danielowi i tego, że mogłam napisać dla niego two-shota z nimi, bardzo ich polubiłam ^^ Hide, taki łagodny, kochany seme, a Kaneki dziki, nieosfojony z taką miłością uke *-* Aww <3
   Wymieniłam moje ulubione i najciekawsze parringi, których jest oczywiście więcej, ale...tylko te mają jakieś logiczne uzasadnie na sympatyzowanie ich XD
   Kolejną kwestią, którą pragnę omówić są *tumtumtum!* anime, które oglądam w chwili obecnej! :33
~Tokyo Ghoul 2
~Kuroko no basket 3 ♥
~Kiseijuu
~Death Parde

~Free! 2: enternal summer (utknęłam w połowie :') )
~Haikyuu (podobnie jak tytuł wyżej)
~D.Gray Man (hyhyhy niedawno zaczęłam ^^)
~Bakuman 2
~Shingeki no bahamut : genesis
   Wszystkie trzymają poziom (choć TG, do mangi, niestety, się nie umywa ;-;) i gdy je skończę (mówię głównie o tej 2 grupce) jestem otwarta na sugestie parringowe. Oczywiście, o wszystkich zamówieniach pamiętam (robię screeny B| xd) i wszystkie się pojawią, ale w swoim czasie ^*^
   Tak na koniec, jako że mam dziś bardzo dobry humor, zagrajmy w pytania do admina! Wy pytacie o co tylko chcecie, ja odpowiadam (limit 3 pytania :D) i tymsamym robi się fajnie *^* xDDD

P.S!
Jeszcze info dla wtajemniczonych :'D W opowiadaniu Autora Silvera P&R jestem na księdze pierwszej, wiosna :) XD Bardzo mnie wciągnąło, czytam gdy tylko mam chwilę i przeczytam również i pozostałe opka ;)

14 komentarzy:

  1. A ja mam od dwóch dni nieprzerwane słońce!
    Choć w piątek było słońce potem deszcz później styropian się sypał z nieba po chwili zawierucha styropianu deszcz tęcza i styropian i deszcz ze styropianem :O

    Moje ulubione pairingi to:
    Hichiichi
    AoKuro
    Grimmiichi
    HarryxVoledmort z Harrego Pottera

    I tak, nie oglądam tylko free i shingeki
    Za to oglądam
    irrational in magic school (angielski tytuł, polskiego nie znam)
    Seiken Tsukai no World Break
    Absolute Duo
    .Shinmai Maou no Testament
    Log Horizon
    I zacząłem dzisiaj ao no exorcist
    I tak dalej i jeszcze z 5 innych :P

    I teraz pytania!
    1.Od jak dawna piszesz?
    2.Lubisz Harrego Pottera?
    3.Ulubione anime (nie KnB)
    I 4. Na szóstkę Ci mnie kosiaś?

    Wiedziałem że Cię to wciągnie! Jest świetnie napisane i nie wiem czemu jakaś głupią baba.w.późniejszym rozdziale dała taką opinię :p
    Że dla niej "zbyt opiera.się na miłości"
    A! Zapomniałbym! Wreszcie Zaczęłaś oglądać d.Gray- mana

    A więc pozdrawiam,
    Daniel

    OdpowiedzUsuń
  2. Yo! U mnie jest słońce... i gorąco... nie lubię słońca i gorąca >.< ~ mówi stworzenie nocne :D

    OK, parringowanie każdego napotkanych bohaterów z czasem podchodzi pod manię, ale z mojej perspektywy wygląda to mniej więcej tak:
    * KagaKuro - strasznie, ale to strasznie chciałabym mieć takiego przyjaciela jak Testuya ^^ a relacje jego i Kagamiego są czysto przyjacielskie
    *AoKise - ogień! Oni są tacy żywiołowi!
    * HichiIchi - kocham szalonego Hichigo. Nic dodać nic ująć, a że jest "zamknięty" w ciele Ichigo to wyobraźnia twórców szaleje :P
    * GrimmUlqui i RenjiBya - jako bohaterowie? tak! jako para? stanowcze nie, chociaż fanficka przeczytać przeczytam, aczkolwiek z lekkim grymasem
    * Light x L - ok w ich relacji jest coś dziwnego, nieufność tajemnica i to jest fajne
    * Amaimon x Rin - ugh kim był Amaimon bo już nie pamiętam? XD
    * Psychopass nie oglądałam, ale jest na liście
    * Hide x Kaneki - no tak na dwa razy, jakoś ich razem nie widzę.
    Może to brzmieć nieco źle(?), ale co poradzić na 65% jestem za "normalnymi" parami a reszta to jak już wcześniej wspominałam wytwory wyobraźni na zabicie czasu :) (w moim mniemaniu fajnie jest dużo wątków romantycznych, nie za dużo takich ugh, no ten... o... z KONKRETNYM zbliżeniem w dodatku dość niedelikatnym)

    O, ja również oglądam Death Parade! Właśnie czekam, aż się załaduje 9 odcinek... Co do Haikyuu bo widzę, że stoisz to fabuła dość podobna do KnB, trochę inna kreska ale jak to mówi nasza sorka od przedsiębiorczości to jest taki "lajcik".

    Ha! Bo PiR wciąga! :D :D

    Się napisałam! No to teraz pytanka:
    1. Ulubiona piosenka/ki (jeżeli więcej)
    2. Jakie masz nastawienie do ludzi? np. nieśmiałych/zarozumiałych/pewnych siebie itp.
    3. Zajęcia, które lubisz po pisaniu i rysowaniu raz na ruski rok :P

    Danielu! Pytanie do Ciebie, bo mnie to zastanawia! W jaki sposób odkryłeś yaoi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boże! Muszę sobie przypomnieć!

      To było chyba tak...
      "Dawno, dawno temu, nudziło mi się. Zacząłem więc szukać czegoś na zabicie nudy. W ten sposób trafiłem na chomikuj. Przeczytałem tam kilka opowiadań, zdjęcia oglądałem, filmy pościągałem i nagle bęc! jakieś opowiadanie, jeszcze wtedy dla mnie 'gejowskie', które niesamowicie mi się spodobało, a muszę wspomnieć, że było ze śmiercią głównego bohatera i przez to mam niesamowity sentyment do takich opowiadań. I zacząłem w to brnąć. Aż pewnego dnia znalazłem pierwszą księgę PiR'a. Bardzo polubiłem i poszukałem bloga z tym. I tak szukałem i szukałem i szukałem aż tu nagle nowe bęc! znalazłem go i przeczytałem w jedną noc, a było już skończone. Następnego dnia byłem trupem tak btw. No to jak skończyłem to.l wszedłem w polecone i znalazłem jakieś horrory yaoi, jakieś krwawe, co do tej pory jest moim ulubieńcem, aż zacząłem szukać blogów z SasuNaru, bo to było czasy w których poznałem anime. Później przeszedłem do Harrego Pottera. A na końcu zacząłem czytać inne yaoi blogi, np takie jak ten. Lecz Harry został do dzisiaj i niestety na czytanie go poświęcam 5 godzin dziennie. Oto cała moja historia z yaoi"
      Starczy? XD

      Usuń
    2. A ty? Jak odkryłaś yaoi? I wszyscy inni co to czytają tez niech odpowiedzą ;-)

      Usuń
    3. Przypadek podczas przeglądania internetów.. natknęłam się na blog z NaruSasu (tam 1 historia jest ze śmiercią głównego bohatera, więc może zaczęliśmy od tego samego) zaciekawił mnie nie tylko paring, ale bardziej sama historia (paring traktowałam jako bardziej dodatek)

      http://jak-dzien-i-noc.blogspot.com/?zx=5e3b2a431326e9ea oto jest mój pierwszy blog yaoi, może o nim mówiłeś? :)

      A tak drugie pytanie z czystej ciekawości, ile masz wiosen? (chyba, że to raczej tajna informacja)

      Usuń
    4. Kilkanaście mam wiosen. Uch, nie u mnie pairing to podstawa, tylko musi się dziać to w tym samym uniwersum, są wyjątki tylko w bleachu. Inne uniwersum to takie gdzie w Harrym nie ma magii a w naruto nie ma np kyubiego

      Usuń
    5. Przyznam mam słabość do demonów itp. Czyli wiek zbliżony również mam 1 na początku wieku :P

      Usuń
    6. "I wszyscy inni co to czytają tez niech odpowiedzą" - tesh to przeczytałam!!! *^* xd
      I ten...Moja przygoda z yaoi zaczęła sie od tego, ze szukałam różnych opek z DN (moje pierwsze anime/manga!) Takich, co to nieraz ludzie wrzucają, typu : c się stało dalej, po zakończeniu serii?
      Tak natrafiłam na mój pierwszy parring Light x L, co bardzo mnie zaintrygowało. Zaczęłam zagłębiać się w yaoistyczne klimaty co raz bardziej, aż w końcu, pewnego słonecznego dnia (dosłownie. To było lato, aja smażyłam się na plaży xdd) coś mnie tchnęło i w zeszycie (który miałam zawsze przy sobie ;^;) napisałam takie opko shounen-ai z HichiIchi ;3
      W międzyczasie czytałam co raz to nowe opka, czytałam mangi na centrum.mangi, ogladałam różne serie boyslove, uzupełniałam słownictwo ( co robię po dziś dzień ;^;) i założyłam pierwszego bloga ;p

      Ayee! Tesh mam 1 na początku wieku xDDD

      Usuń
    7. I czy tylko ja nie oglądam Naruto i kompletnie nie doceniam tej serii...? xddd

      Usuń
    8. Nie martw się, ja wytrzymałem 100 odcinków 1 serii A później tylko szukałem walk typu sasuke vs naruto. To samo miałem z Fairy Tail :P

      Usuń
  3. Właśnie skończyłem oglądać ao no exorcist i juz mam w głowie jeden główny pairing.
    Tylko nie wiem czy się na niego zgodzisz aby go napisać bo niedość że już mam jedno zamówienie to jeszcze jest taki... Hmmm.... Trójkątny :P
    No bo droga pani Shiro wie, ja mam słabość do różowo-włosych postaci i po prostu się zakochałem w Shimie, tym co walczył włócznią... A ten obrazek z góry z rinem i yukio mnie zaintrygował do pozostałej dwójki http://opo-yaoi.blogspot.com/?m=0
    Proszę cię Shiro z całego serca, pozwól mi to przeczytać, nieważne czy będą seksy czy nie ale kocham tą trójkę najbardziej ze wszystkich.z tego anime! Proszę proszę proszę!

    A więc pozdrawiam,
    Daniel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaaaa trójkątny parring xDD
      I taaak, przyjmuję wyzwanie *^* To takie wynagrodzenie za to, że tak długo czekasz na tego D.Grey-mana xDD ^^
      I w sumie, to tesh lubiem YukioxRin ~a do tego jeszcze Shima....♥ ^^

      I jeszcze taki komunikat do wszystkich. Na te pytanka od Was odpowiem w kolejny pon. :)

      Usuń
    2. A to że na D.Gray-Mana muszę tyle to zrozumiałe i przygotowałem się na to :)
      Jednak to jest ponad 100 odcinków, ne?

      Usuń
  4. Zgadzam się z tobą co do tych paringów, tylko Amaimon x Rin? Co? Nigdy, przenigdy tak o nich nie myślałam. Ale nadal coś mi mówi, że to nie to. Może jak przeczytam mangę to co mnie może przekona.

    OdpowiedzUsuń