16.03.2015

Odpowiedzi na pytania + filing górą! - coś z serii 'umilam wam poniedziałkowe popołudnia'

   Yo kochani! W tytule notki mamy co prawda 'popołudnia' aczkolwiek powinnam to chyba zmienić na wieczory...xD
   Dzisiaj zaczynam od odpowiedzenia na pytania Daniela i Czarnej. Więc :

Daniel :
1. Hmmm...zależy co xddd Pisać piszę od małego (uwielbiam to ;^;) , jednak za yaoi zabrałam się lata, dokładnie sierpnia, 2013r.
2. Uwielbiam <3 :')
3. Hmm..No to Bleach XD oooraz Psycho Pass *^* (yaoi się nie liczy, prawdaa?  ;oooo)
4. Jaszne :'D ♥

Czarna :
1. Moim sercem włada opening Tokyo Ghoula 'untravel' <3 <3 <3 Uwielbiam z resztą zespół Ling Tosite Sigure
Aaa tak to jeszcze 'Only love can hurt like this' - Paloma Faith
Oraaaaz 'Chance' zespołu UVERworld
To takie 3 najnaj <3
2. Trudne pytanie xd Ugh..Ludzie są spoko. Dopóki nie robią krzywdy innym ludziom. Dopóki nie kłamią, nie szydzą, nie obwiniają jeden drugiego.
Jestem raczej typem człowieka, co to trochu aspołeczny, trzyma się z oddanymi przyjaciółmi, omija problemy szerokim łukiem. Ale lubię obserwować innych. Dzięki temu mogę po części zrozumieć ich zachowanie. Ludzie są niezwykli. Mam do nich szacunek i jestem otwarta na problemy innych.
3. Śpiewam ;^; <raczej dla siebie niż innych> Cóż...prócz tego oglądam naturalnie anime, czytam mangi, niańczę siostrę, uczę się <to też trzeba ;^;>

   Niom. I to tyle. Dodam jeszcze, jako ciekawostkę, że właśnie zaczęły mi się rekolekcje i trwać będą do środy włącznie. Niestety nie jesteśmy po nich zwalniani do domu, tylko nadal siedzimy w szkole ;--------;
  
   Mam dla Was jeszcze nowinkę. Polecam wam rozwiązać quiz i pochwalić się, co wam wyszło ;) <mnie mój wynik wcale mnie nie zaskoczył, a raczej, takiego się spodziewałam>
http://filing.pl/seme-czy-uke/

  

   Na zakończenie przepraszam za opóźnienie ShiroKaneki x KuroKaneki oraz AkaKuro. Zabrałam się za te dwa opka jednocześnie, w wyniku czego oba są już skończone ^^ Dodam w najbliższym czasie.

8 komentarzy:

  1. Ja nie wiedziałem że taki jestem... " W zależności.od partnera możesz być ostrym seme lub słodkim uke"
    A co tam u ciebie? Bo ja mam tak samo z rekolekcjami i tego nie przeboleje :p
    A lubisz się przytulać? Bo ja tak :x
    A kolor ulubiony to chyba biały, ale po tobie wszystkiego można się spodziewać... Ja kocham czarny i biały, oraz szmaragdowy odcień zielonego lub fioletowo-czarne rzeczy...
    A ten uke to ty, co nie? Jest taki kawaii... Ja miałem obrazek z kimś całując kotka xD
    Mam skręconą kostkę, prawie wybitego zęba i chyba wstrząs mózgu :O
    Wróciłem z zawodów sztuk walki i to było straszne.

    A więc pozdrawiam,
    Daniel

    P.S. Jakie gatunki i tematy anime Lubisz? Ja lubię ostatnio hasłem i ecchi, bo nie znam dobrych yaoi, oprócz okaże ge nai i monochrome factory :p
    Za to mam zrazę do typowych komedii i okruchów życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakujący wynik! *.* xDD
      Hmm..U mnie ok *^* Właśnie skończyły mi się rekolekcje :')
      Kocham *^*
      Taggg biały górą! *^*
      Owszem, ten wynik jest mój ^^
      Ugh ._. Współczuje wszystkich kontuzji ._.

      Czo do gatunków anime, to preferuję psychologiczne, detektywistyczne, fantasy, akcję, sporty, zombie xd, yaoi B| iii okruchy życia ;# Nie przepadam za to, za romansami (z serii 'boys love' się nie liczy! xD) i ecchi

      Usuń
    2. Sorki za błędy, telefon nie zna.japońskiego :P

      Usuń
  2. O! To nie taki zły pomysł z tym 'umilam wam poniedziałkowe wieczory', no bo patrz, ja czekam po szkole i pacze czy coś dodałaś... Ni ma! I znowu czekam i dalej nic! Aż Wreszcie coś! I czytam i później pałace mnie od pisania bolą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie wyszło, że jestem Zbuntowanym uke. Mobilizuję mojego partnera do dawania mi "kar". Jak kto lubi.
    U mnie rekolekcje, zaczynają się w czwartek i też nie zwalniają nas lekcji..
    Tak bardzo nie lubię chodzić do szkoły. Nic na to nie poradzisz. ;(
    Czekam na nowe opowiadania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło mi zbutowany uke ;-; Okej ;-; Witaj tak w ogóle jestem na twoim bloogu od niedawna :). A mam takie zamówienko jeśli można :) A mogła byś napisać AkaKise ? *O* Oczywiście nie muszisz to tylko prośba . Och u mnie tez zaniedługo aczynają się rekolekcje D; .Wenki ~Wielki Mistrz Monte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Witam ^^
      AkaKise...mogę napisać ;33 Nie wiem tylko, kiedy się ukaże xD
      Pozdrawiam ~

      Usuń
  5. Pewne siebie uke... szalona mieszanka! Wybacz za tak długą zwłokę, ale ostatnio nie miałam głowy do czytania, czy nawet pisania. Dziękuję ci szkoło <3 Póki co daję znać, że żyję tutaj a jak skończę obiecane zamówienie u siebie to zaraz nadrobię opowiadania. Widziałam AkaKuro! :D

    OdpowiedzUsuń