23.03.2015

Świetlna przyszłość + mały konkursik - czyli coś z serii 'umilam wam poniedziałkowe wieczory'

   Yo kochani! Dzisiaj chciałabym się pochwalić...Moimi planami na przyszłość! Tak..więc wszystko po kolei :3
   Jako przyszły zawód, wzięłam sobie na celownik...psychologię. Chciałabym zostać psychologiem, gdyż już od dawna jestem w tych klimatach i zdążyłam stracić głowę dla wszelkich zachowań i problemów rasy ludzkiej.
   Jeśli chodzi o moje marzenia, to na pewno jednym z nich jest wydanie książki. Albo książek. Tak...zdecydowanie wielu, wielu powieści ;^; Oprócz tego chciałabym zacząć zarabiać na moich pracach plastycznych. Nie ograniczam się tylko do klimatów anime & manga, aczkolwiek te najbardziej mi odpowiadają i wychodzą.
   Skoro mowa o przyszłości - przed chwilą wybiegłam myślami dużo w przód. A co planuję na czas najbliższy? Z pewnością moje "Only love" dotrze do 10 części, a potem...znajdzie się i fabuła na kolejne 10 :) Wszystko inne macie w rozpisce na 'tablicy'. Zastanawiam się jeszcze jedynie nad tym, czy nie dopisać tam Kiyoshi x Hyuuga (KnB) na 22.04.15r. A jakie wy macie zdanie na ten temat? Ponadto - jakie wy macie plany na przyszłość? ;)

  Wybaczcie, że tak krótko, ale jestem padnięta.

   A oto i konkursik! Kto odgadnie i napisze pierwszy w komentarzu, kim jest pan na zdjęciu (uprzedzam pytania : tak, ja to rysowałam XD), dostanie dedyka w "Only love" i możliwość zamówienia dowolnego rysunku :3

7 komentarzy:

  1. To jest Levi oczywiście :P
    Pięknie ci ten rysunek wyszedł.
    Psychologia... Boże jak ja tego nie ogarniam. Podziwiam Cię dziewczyno, naprawdę podziwiam.
    Ja jestem bardziej zafascynowany za to matematyką i fizyka, i chemią, więc mój zawód będzie związany z tymi przedmiotami.
    Uch, a jeśli chodzi o rysunek to już kiedyś zamówiłem, co nie? Tylko teraz nie pamiętam. Zaraz napiszę, Jak tylko sobie przypomnę.

    A więc pozdrawiam,
    Daniel

    P.S. Mam prośbę. Czy mogłabyś zmienić godziny tutaj? Bo jest chyba zegar dla innego kraju ustawiony :p ja mam tu 7:25 teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "HidexKaneki (norma i standard)
      Może jakiś akashi? (po ostatnim odcinku KnB mam ochotę na niego)
      Grimmiichi i Hichiichi!!! Tak Tak TAK!
      I jakiś OC twój albo ty może? "
      To są moje zamówienia z któregoś umilam wam
      Papa!

      Usuń
    2. huhuhu gratulację ♥
      Jasne, zrealizuję je jak najszybciej się da ^^
      Mmm co do przedmiotów, to ja nienawidzę chemii *.* Jest to dla mnie prawdziwy koszmar..ugh
      Aaa i tak..postaram się coś zrobić z godziną ;^;

      Usuń
    3. E no, nie musisz do wszystkich!
      Wybierz jakiś jeden może,i ułóż historie do niego albo coś? Taki mały, niewinny pomysł :P

      Usuń
  2. Cześć, śliczny rysunek :) Ja niewiem kim chciałabym być...chociaż kocham tańczyć. Oczywiście chodze na lekcje tańca bo sama bym się nie nauczyła ;)
    PS. Mogłabyś napisać coś z Bleacha dla Miu ? Ja ładnie prosze.
    No nic pozdrawiam i weny życze : Miu

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Nie cierpię psychologów >.< Bez obrazy oczywiście.

    Jak wydasz książkę to daj znać, z miłą chęcią przeczytam :3 I kupię ^.^
    A wstawisz swoje nie-mangowe rysunki? Bo z chęcią zobaczę :3
    A z KnB to wychodzi na to że jakieś (po podliczeniu) 20 części planujesz ^-^ Tyle seksiaków *-*

    Co do przyszłości... Planuję zostać informatykiem, ale nie wiem czy mi wyjdzie :/ Bo żeby się dostać na jedyne liceum informatyczne w moim mieście muszę mieć wysokie oceny z angielskiego i polskiego, a z nich to ja leżę :'< Smutam ;-;
    I jak tak liczę to za 7 dni będzie GilxOz :3 Już się jaram *^* Heheszky :D

    Życzem wenki i pozderki, żeby cię nie zjadły kremki XD (kremówkę jem i mi się zrymło XD )

    OdpowiedzUsuń
  4. 25.03.15r. - TakaOno (Sekaiichi Hatsukoi)

    Miało być...
    Czekam na to ;-;
    Mehu, ładnie malujesz <3

    OdpowiedzUsuń