6.04.2015

MyAnimeList + większa liczba czytelników - czyli coś z serii 'umilam wam poniedziałkowe wieczory'

   Yo kochani! Jak tam Wam mijają te święta..? Bo u mnie spokojnie i leniwie :) Dziękuję Wam wszystkim jeszcze raz za życzenia, które otrzymałam pod poprzednim postem (Only love). Każdemu z Was starałam się odpowiedzieć coś innego i miłego ^^ Możecie tam zajrzeć później :)

   Dzisiaj zostanie przeze mnie poruszona kwestia MyAnimeList (w skrócie mal)! Jest to specjalna stronka, która pozwala użytkownikom na stworzenie swojej listy anime. Sama siedzę w tym dopiero od dziś, ale w mojej liście (której linka znajdziecie tu : http://myanimelist.net/animelist/Shiro9673) są już praktycznie wszystkie pozycje. Możecie sobie na nie looknąć. Jeśli ktoś siedzi w temacie, to tu podaję także linka do mojego profilu. Zapraszajcie do znaj ;) http://myanimelist.net/profile/Shiro9673
   Dla niewtajemniczonych : założenie konta nic nie kosztuje, a za to ma się sporo zabawy. Jest to także szansa, aby w końcu (tak jak ja..:'>) uporządkować anime, które się ogląda, oglądało, ma zamiar obejrzeć, porzuciło czy wstrzymało. Jest to strona w języku angielskim, ale da się zrozumieć, o co chodzi. Jest także specjalna apka na telefon. Jej pełna nazwa to Pocket MAL.

   To tyle, jeśli chodzi o nowości. Kolejna sprawa dotyczy bezpośrednio bloga, a raczej Was, czytelnicy. Uznałam, że skoro tak inwestuje w tego bloga (mój czas..moja wena...itd.itp. xD) to dobrym pomysłem jest rozpowszechnienie go. Co zrobię w tym celu..? Przede wszystkim zamierzam zamienić mój zwykły nick Shiro ^.^ i opis na konto google. Postanowiłam Was uprzedzić : mój nick na oficjalnym koncie google to Shiro writer. To tylko tak, aby nikt się nie zdziwił ani nic. Dalej jestem waszą Shiro ♥
   Kolejnym krokiem jest tutaj Wasz udział. Jeśli macie ochotę mnie wspomóc, możecie rozgłaszać w miarę możliwości tego bloga. Dodatkowo, może ktoś z Was zna jakiś inny sposób na rozpowszechnienie bloga..? Jeśli tak, to proszę Was o info w komentarzach ^^
   Poruszyłam ten temat nie baz powodu. Otóż...szykuję dla Was niespodziankę, kochani. Na razie nie zdradzę, o co dokładnie chodzi, ale ma to związek z rozszerzeniem mojej oferty literackiej, jak ostatnio zwykłam to nazywać :)

   Dziękuję za uwagę, zapraszam Was do komentowania, zerknięcia w komentarze z poprzedniego posta i pozdrawiam.



Info dla dociekliwych
*Nie dodałam tydzień temu żadnej notki z serii (...) ponieważ nie miałam pomysłu :')
*W opowiadaniu Pierre i Raimundo, które gorąco mi polecaliście, jestem na księdze V. Niedługo powinnam skończyć i wtedy wrzucę jakieś podsumowanko.
*Jestem w trakcie rysowania zamówienia Daniela. W przyszły poniedziałek pokaże Wam swoje "dzieło" ^^

5 komentarzy:

  1. Hejka!
    Nie mam chyba cierpliwości do takich stronek jak mal. Nigdy mi się nie chciało, ale może spróbuję Niedługo. I okazało się, że ja oglądałem wszystkie pozycje z twojej strony, oprócz może 2 lub 3. Za to mam na koncie około 10 więcej :D

    Co do nicku, to dobrze że o tym napisałaś, bo się już wystraszyła ci się stało!?

    Tajemnice, tajemnice wszędzie! I jeszcze wszędziej będzie!

    Sposób na rozpowszechnienie bloga? Załóż konto na np. Fanfiction.net, daj tam swoje opka z bleacha i innych, i w opisie siebie daj link do blogspota. Albo kiedyś widziałem jakieś strony, na których.możesz się reklamować, ale już nie pamiętam nazw ;-;

    Obrazek-bożetakdajmiwięcejtakichżeczy... :O
    Ten Kagami wygląda bardziej jak aomine... Przefarbował się!!!

    A co do mojej niechęci do taigi, to nie wiem czemu :P mam chyba porostu do niego awersje i tyle.

    A więc pozdrawiam,
    Daniel


    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej! Uch, myślałam o AnimeList, ale jestem zbyt leniwym człowiekiem... Póki co mam wszystko w miarę ogarnięte na animezone (pod tym samym nickiem) i niestety nie chce mi się tyle klikać :P

    O właśnie! Wyszedł już 1 odcinek w PL Kuroshitsuji: book of murder! Akurat, gdy przygotowałam się do angielskiej męczarni.

    Reklamowanie bloga? Cóż, zajmuję się Fairy Tail, więc wklepałam w Google "katalog Fairy Tail" - zależnie od tematyki są różne stronki katalogowe, więc ja tam wstawiam swoje linki.

    Oferta literacka? Okej, brzmi ciekawie :D

    Powinniśmy mieć oddzielną stronkę, kartę, czy co tam jeszcze innego. Jest pewnie pełno duperelkowatych tematów a tym czasem robimy Shiro spam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Yo, święta mi spokojnie mijają :) Co do MAL to z chęcią spróbuje ;) Spróbuje namówić znajomych żeby zajrzeli na Twojego bloga. Co ja mówie !? Rozkarze im ! haha. Będę teraz miała dużo treningów przed występem
    więc na pewno polece cię drużynie ( tańcze. O nic nie pytaj. Boje się jak cholera. Na pewno spadne ze sceny ) To tyle.
    Pozdrawiam i weny życze : Twoja Miu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to juz od prawie 2 lat mam konto na MAL-u i glownie tworze liste dla siebie, wiem co ogladalam, co warto obejrzec (by pozniej z glowy nie wylecialo). Ostatnio tez wkrecam sie w uzupelnianie listy dla sekcji mang. Fajnie jest na takim portalu wyrazac swoja szczatkowa opinie poprzez wydawanie opinii (co prawda w skali od 1 do 10, bez polowek, czy cwiartek). Od tamtego czasu troche sie uzbieralo tych pozycji, podejrzewam, ze i tak mi cos umknelo:P w kazdym razie zachecam, bo fajna sprawa:) na poczatku czlowiek sie meczy i uzupelnia co tam wyogladal, ale pozniej jak regularnie sie to robi to jest fajne uczucie dokladania kolejnej cegielki:) kto chetny zobaczyc moje konto to zapraszam na http://myanimelist.net/profile/mateczQa po prawej stronie macie linki do list, dopieszczanie profilu jakos mnie niezbyt frapuje:P

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak btw, przez przypadek teraz znalazlam niusa - Love Stage!! bedzie w Polsce wydawane przez Waneko;p http://yaoi-manga-center.blogspot.com/2015/03/polskie-wydawnictwo-waneko-oficjalnie.html w lekkim szoku jestem, jak oni szybko potrafia zalatwiac te kontrakty z wydawnictwami z Japonii;p

    OdpowiedzUsuń