11.05.2015

Moje ulubione video, luźne tematy, obrazki - czyli coś z serii ''umilam wam poniedziałkowe wieczory''

   Yo kochani! Ponieważ ten tydzień mam dość ciężki, a może i wy macie dość napiętą sytuację, postanowiłam się dzisiaj podzielić z Wami tym, co zawsze poprawia mi humor. Mianowicie, jest to parę filmików, które zamierzam Wam sprezentować. Oto one :

https://www.youtube.com/watch?v=_Cq8mK1vBRA&index=38&list=WL
zabawna, yaoistyczna parodia piosenki 'I love it' (Icona pop), czyli coś, co powinien obejrzeć każdy fan yaoi :)

https://www.youtube.com/watch?v=Em1gkbnXueo&index=40&list=WL
krótka, zabawna historia o Kagamim i Kuroko. Bez napisów - same obrazki.

https://www.youtube.com/watch?v=mAc9_-kP2Ic&index=44&list=WL
kolejna krótka, obrazkowa historyjka o Kagamim i Kuroko.

https://www.youtube.com/watch?v=DOvqV2qni6k&index=124&list=WL
zdecydowanie mój faworyt. Przepiękne wideo doskonale obrazujące sytuację zaistniałą w kiseki no sedai. Zmiany poszczególnych członków pierwszego składu i bezradność Tetsuyi na to, co się z nimi działo. W dodatku jedna z wieeelu moich ulubionych piosenek ♥

https://www.youtube.com/watch?v=rdn0_pGREpo&index=105&list=WL
https://www.youtube.com/watch?v=cVb9ir1IGm4&list=WL&index=107
przekomiczny filmik z Kuroko, Kafamim i Kise w rolach głównych ^^ Drugi link jest odpowiednikiem pierwszego, tylko, że z anime shingeki no kyojin.

https://www.youtube.com/watch?v=ALB3OllP66Y&index=123&list=WL
kilka śmiesznych momentów z KnB, połączonych w jednym filmiku z muzyką. Nie wiem czemu, ale po tym zawsze poprawia mi się humor ^^

https://www.youtube.com/watch?v=2AaV9ChVfJo&list=WL&index=130
urocze wideo z parringiem MidoTaka :)

https://www.youtube.com/watch?v=tioG4Yh9Q7s&list=WL&index=136
urocze wideo z parringiem AoKise, tylko nieco bardziej dopracowane, niż to wyżej :)

*nie miejcie mi za złe, że prawie wszystko z KnB, ale to anime naprawdę zawróciło mi w głowie ^^*


   Jako że już zaczęłam tak luźno, postaram się utrzymać ten klimacik do końca. Wobec tego mam do Was 2 pytanka :
1. Podoba wam się nowy wystrój bloga?
2. Jaki parring z knB chcielibyście 'dostać' ode mnie jak najszybciej? (Only love się nie liczy - to opko żyje własnym życiem) Może to być cokolwiek, tylko 2 prośby :
- NIE aokaga/aokuro
- musi być z Knb
^^' Mam wielką potrzebę napisać coś z dużą ilością cukru i humoru. Pytanie o parring pozostawiam Wam.
3. Który filmik podobał się Wam najbardziej? ^^

   Na koniec - parę zabawnych obrazków. Dziękuję za uwagę, zapraszam do komentowania i pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się nowy wygląd bloga. Zapomniałam wspomnieć o tym wcześniej. :P Jest tak przejrzyście i czytelnie . Bardzo dobra zmiana :D
    Jakie paringi? Odpowiedź jest tylko jedna! KiKuro! xD xD xD (Nooo, wiem co myślisz! ) Ale przyznaj, że pasuje. Z tego da się zrobić coś z dużą ilością cukru i humoru.
    Fajne filmiki, chociaż zazwyczaj nie oglądam takich... w sumie nic nie oglądam ostatnio, bo nie mam czasu ( i nie mogę włączać dźwięku w laptopie, bo mam towarzystwo w pokoju T.T ). Na szczęście teraz jestem sama i mam spokój choć na trochę :P Najbardziej podoba mi się pierwszy, bo jest śmieszny i 4 od początku, bo naprawdę ładnie ktoś go zrobił. Az miło popatrzeć.
    No to pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KiKuro..? Skoro wiesz, co sb myślę, to się nie wypowiem xD. Ale spróbuje napisać :3 Będzie cukier, będzie humor. I to już wkrótce!
      Hmm też ostatnio nie mam czasu nic oglądać ;// Jak już wspomniałam, ten tydzień jest dla mnie..cóż, chyba najtrudniejszym w tym roku ;-; *poproszę przytulaska! ;-;*
      Dziękuję za twój jakże pozytywny komentarz! Również pozdrawiam i ściskam,
      Shiro :)

      Usuń
    2. Pomyślałam, że pewnie myślisz sobie "Eee... KiKiro, co ona zwariowała? Co to ma być w ogóle..." :P Ale jeśli spróbujesz to będę szczęśliwa.
      Przytulasek wędruje do Ciebie. No chodź, nie krępuj się!
      Trzymam kciuki, żeby ten tydzień jednak wyszedł dobrze. Ze wszystkim ^^

      Usuń
    3. Hah, no tak, moje mysli były bliskie ku temu xDD Kurokocchi tylko z Kagamim *.* Ale dla ciebie zrobię wyjątek ^^
      *tulasek*
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  2. Ja tu chyba po raz pierwszy. Narazie przeczytałam tylko KasaKise, bo to moja ulubiona para XD ale spokojnie resztę prędzej czy później nadrobię :P tym bardziej, że lubię AkaKuro i KagaKuro XD
    ale i tak KasaKise wygrywa i mam nadzieję, że kiedyś coś jeszcze o nim napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey hey! Bardzo miło mi powitać nową czytelniczkę! Mam nadzieję, ze ci się tu spodoba i często będziesz odwiedzać mojego bloga ^^ *liczę również na komentarze, ale ciii xD*
      Z KasaKise na pewno jeszcze coś przeczytam, bo również bardzo ich lubię ^^ Mogę napisać ci wtedy dedykację ^^
      Pozdrawiam i ściskam,
      Shiro :)

      Usuń
  3. Hej!
    No to po kolei:
    Pierwszy filmik-jest odpowiedzią na trzecie pytanie- zajefajne. Zakochałem się! Tylko z jakiego anime jest ta główna bohaterka, bo ją kojarzę, ale nie wiem dokładnie.
    Drugi filmik- tak samo jak i trzeci- jest fajny i ogólnie, ale nie pasował mi brak napisów, bo niestety nie znam japońskiego :P ani hiszpańskiego :P ani też francuskiego :P
    A mi jakoś nie popadł twój faworyt. Muzyka jest spoko, ale nie. To nie to, do czego mnie ciągnie.

    (Od razu mogę ci polecić pewną piosenkę: Akatsuki Arrival - piosenka zaśpiewała przez 96neko, jeśli dobrze kojarzę, z jakiegoś czegoś podobnego do vocaloidów, chyba last notę. Jest tam o rywalizacji, a oryginalna wersja należy do Hatsune Miku, to ta mi BARDZO popada pod lekkie yaoi. Oryginalna jest z francuskimi napisami i japońskimi, ale jest też tłumaczenie na polski, tylko nie pamiętam nazwy grupy)
    Piąty filmik ma miejsce zaraz po pierwszym. ( Czyli jest drugi dla nie kupujących xD)

    Dwóch ostatnich nie oglądałem, bo nie lubię całego składu z drużyny Midorimy oraz nie znoszę Kise.

    Pytanie drugie- coś z cukrem i fluffem? No to masz
    KuroKaga - walentynkowe lub urodzinkowe :3
    AkaKise - choć nie lubię Kise, to kocham akashiego całym sercem i to może być naprawdę słodkie ( lub Straszne i bolesne)
    Kagami x Kyioshi - Ojojojojojoj... To by było kawaii...
    Na pierwsze pytanie juz znasz odpowiedź, wiec już nie piszę.
    Obrazki- na niektórych, to był ze mną koniec... Ale! Zakochałem się w przedostatnim. I ósmym. I siódmym. A później się dziwią, że nie mam miejsca w sercu na nic więcej!
    Oi! Mam konkurs z maty w czwartek, a przygotowuje się do niego trzeci miesiąc. I jestem na 10 zadaniu. Z około 150. Help me!

    No nic. Nie rozpisane się już bardziej i pozdrawiam,
    Daniel

    P.S. A może jednak zrobisz z białowłosego "dobrą osobę "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się rozpisałem :O po raz pierwszy w życiu!

      Usuń
    2. Niestety, nie wiem z jakiego anime pochodzi ta bohaterka ;-; Jeśli jednak jakimś sposobem do tego dojde, na pewno cię o tym powiadomię :)
      Och! Świetna piosenka, doskonale wpasowałeś się w mój gust! *.* Dziękuje ^^
      Hmm..Nie lubisz Midorimy, nonadayo? Nie wiedziałam xD A Kise? Czemu Kise? Jest jakiś powód? Według mnie jest on takim kochanym idiotą <3 Bardzo lubię ten typ postaci, no ale cóż, Kagami wymiata *^*
      Ach, KagaKuro z pewnością *.* Akakise również może okazać się ciekawe *.* A KagaKiyo..? Ehmr, nie jestem przekonana xDD
      Współczuje tylu zadań z matmy! *tulaski* Szczerze mówiąc, nie przepadam z a matmą ;// Choć na koniec roku wychodzi mi magicznym sposobem 5. Oby tylko się utrzymało...XD No, ale trzymam kciuki za konkurs ^^

      Bardzo dobrze, że się rozpisałeś! Nie mam nic przeciwko, abyś robił tak częściej. Osobiście uwielbiam długie komentarze i uwielbiam na nie odpowiadać ^^
      Rowniez pozdrawiam i ściskam mocno.

      P.S. Mmm niestety, ale Haizaki zostaje tym zuym xD *.* Może mimo wszystko będziesz czytać dalej..? Oby! Papa!

      Usuń
    3. Znalazłam to anime! :
      Suzumiya haruhi no yuuutsu
      ^^

      Usuń
    4. Dzięki za anime nowe do obejrzenia *.* następne trzy dni mam zmarnowane ;-;
      Nie ma za co dziękować :* właśnie to samo zrobiłaś nam i musiałem się jakoś odwdzięczyć :P
      Midorimy nie lubię z powodu... włosów XD i strojów jego. Jeśli chodzi o włosy, to w anime są dla mnie jedną z ważniejszych rzeczy. Poza tym mam tak samo w życiu. To włosy u ludzi sprawiają u mnie pierwsze i czasem najważniejsze wrażenie. Nie wiem czemu, nawet nie pytaj XD.
      O Kise zawarłaś całą prawdę w twoim komentarzu. I właśnie dlatego go nie lubię. Męscy bohaterowie muszą być zimni, rozważnie albo przynajmniej inteligentni. Albo muszą być chamami nielubianymi przez całą resztę :P I dlatego też pewnie nie lubię do końca Kagamiego, bo ma coś z charakteru Kise właśnie.
      Czemu nie KagaKyio? Kocham Kyioshiego, ale niestety nie pasuje do nikogo innego. Oprócz Hyuugi. Ale on to nie to...
      *Oddaje tulaski* Dzięki :s. O tyle dobrze, że ja ją lubię. Może nie bardzo l, ale jest jednym z lepszych przedmiotów. Ja nigdy z an maty ani żadnych przedmiotów ścisłych nie miałem nawet zagrożenia do 4. Zawsze mi na szczęście wychodzi 5 i jestem zadowolony. A to, że panie nauczycielki mnie lubią i zamiast 92 % na piątkę zawsze mam, czasem nawet na testach około 85% to inna sprawa ^.^
      Och, no weź! To może jakiś fluffy Haizaki z Kuroko albo Kagamim? Tak na Pocieszenie że będzie tym złym w only love? Plis? A ty wieś jak ja cię kosiam?
      No nic, bo to chyba jest dłuższe niż komentarz.
      Ja kończę, papa!

      Usuń
    5. Okey, mogę napisać z nimi fluffy, ale to nie teraz. Przy okazji przepraszam za opóźnienie opka z AnE ale zawaliły mnie testy ~~ W dodatku to już prawie 10 000 wyświetleń, więc też wypadało by coś przygotować...

      Usuń
  4. Super rozdział. Też zaczęłam prowadzić bloga. Tematyka yaoi. Zapraszam.
    http://opowiadania-akane-san.blog.onet.pl/2015/05/15/uwaga-yaoi-dlug-rozdzial-1/

    OdpowiedzUsuń