2.05.2015

#2 Liebster Award (x2)

   Zostałam nominowana przez M e r k u r i u s z k a i Tenshi Lulu . Dziękuję bardzo obu paniom :) *postanowiłam połączyć nominacje i pytania, żeby się nie rozdrabniać*


Pytania od M e r k u r i u s z k a :
1. Wyobraź sobie, że dożywasz 90 lat. Co wolałbyś do tego momentu zatrzymać z czasów, kiedy miałeś lat 18 – umysł czy ciało?
~ Zdecydowanie ciało :) Byłabym tedy piękna, 'młoda' i bogata o doświadczenia oraz wiedzę z czasów tych 90 lat .
2. Za co w życiu jesteś najbardziej wdzięczny?
 ~ Cóż...Jestem wdzięczna za wiele rzeczy wielu ludziom. Mojej mamie, za to, że mnie urodziła. Moim przyjaciołom, za to, że wciąż przy mnie są. 
   A oprócz tego jestem wdzięczna, za to, że mam dwie nogi, dwie ręce, nie choruję na nic poważnego, i oczywiście, mam kochającą rodzinę i przyjaciół ^^
3. Gdybyś miał jutro obudzić się z nową cechą lub umiejętnością, co by to było?
 ~ Chciałabym latać ;^; Od zawsze marzę o lataniu ;^;
4. Gdyby kryształowa kula mogła ci powiedzieć prawdę o tobie, twoim życiu, twojej przyszłości lub czymkolwiek innym, co chciałbyś/chciałabyś wiedzieć?
 ~ Chciałabym wiedzieć, czy i kiedy przytrafi mi się/moim bliskim coś złego, żebym mogła  porę temu zapobiec.
5. Co najbardziej cenisz w przyjaźni?
 ~ Szczerość, wierność i zrozumienie!
6. Jeżeli miałbyś/miałabyś dziś umrzeć i nie miałbyś/miałabyś możliwości kontaktu z nikim, czy jest coś, czego żałowałbyś/ /żałowałabyś, że komuś nie powiedziałeś? I dlaczego tego jeszcze nie powiedziałeś?
 ~ Hmmm...chyba raczej nie mam nic takiego nikomu do powiedzenia :v
7. Twój dom z całym twoim dobytkiem właśnie się pali. Po tym, jak uratowałeś najbliższych i zwierzęta, masz czas, by wynieść jedną rzecz. Co by to było? Dlaczego?
 ~ X_x Przecież ja mam tyle rzeczy! O jejciu...zanim bym się namyśliła, wszystko doszczętnie by już spłonęło ;-;
8. Gdybyś miał/miała zabrać na bezludną wyspę 1 osobę, to kto by  to był i dlaczego?
 ~ Zabrałabym ze sobą moją najlepszą przyjaciółkę. Razem na pewno udałoby się nam wymyślić, jak wydostać się z wyspy,a  do tego czasu poradziłybyśmy sobie ^^ Poza tym, nie wytrzymałabym bez niej dłużej jak miesiąc ;--; <3
9. Który utwór muzyczny Ci się najmilej kojarzy i dlaczego?
 ~ Najmilej kojarzy mi się utwór "Iris" zespołu Goo Goo Dolls (nie znaczy to, że jest to moja ulubiona piosenka). Dlaczego? Otóż okoliczności, kiedy pierwszy raz ją usłyszałam, były dość...niecodzienne. 
  Odkąd pamiętam mam problemy z zasypianiem/budzeniem się w nocy. Jeśli nie zasnę przy muzyce, to prawdopodobnie wcale nie zasnę, albo będę się bez przerwy potem budzić. 
  Tamtej ciepłej, letniej nocy z włączonym radiem zasnęłam dopiero po 1. Jednak o 4 nad ranem obudziłam się i w niewyłączonym radiu usłyszałam tę piosnkę. Myślałam, że oszaleję. Następnie poświęciłam 3/4 dnia na odnalezienie jej. Bardzo dobrze kojarzą mi się tamte chwile ^^
10. Jaka książka najbardziej zapadła Ci w pamięć?
 ~ Zdecydowanie "Dawca" Lois Lowry. Wspaniała, wzruszająca. Mimo, że w pewnych chwilach dość monotonna, naprawdę godna przeczytania.
11. Najlepszy moment w Twoim życiu?
 ~ Moje życie jest pełne o takie momenty. Jednak ta chwila, kiedy na sprawdzianie szóstoklasisty miałam najlepszy wynik z całej klasy... :') Nigdy więcej nie powtórzyłam podobnego sukcesu...
Pytania od Tenshi Lulu
1. Możesz wybrać dla siebie jedną nadprzyrodzoną moc. Jaka to będzie i dlaczego?
~ L.A.T.A.N.I.E *^*
2. Co twoim zdaniem w życiu liczy się najbardziej?
~ Bycie szczęśliwym - robić to, na co ma się ochotę. Być wolnym.
3. Jaką herbatę lubisz?
~ WOW. 
Wole kawę :3
4. Czy posiadasz autorytet? Jeśli tak, kto nim jest?
~ Emma Wotson. Mam ogromny sentyment do "Hary'ego Pottera, a szczególnie do tej aktorki.
5. Czego nigdy nie wybaczyłbyś/nie wybaczyłabyś drugiej osobie?
~ Zdrady. Tak...To chyba to :)
6. Co jest dla ciebie najbardziej obrzydliwe?
~ Mmmm...robaki?
7. Jaki jest twój ulubiony cytat?
~ "Każdy z nas ma ocean możliwości, problem polega na tym, że większość ludzi przychodzi do tego oceanu  łyżeczką od herbaty" ~Jim Rohn
8. Czego się boisz?
~ Klaunów X_x 
Robali bueee~~
Samotności ;--;
9. Co jest najgorszą rzeczą jaką twoim zdaniem można uczynić drugiej osobie?
~ yrm...zabić ją? Nie mam pomysłu ;-;
10. Jakimi słowami określiłbyś/określiłabyś styl życia, jaki prowadzisz?
~ Entuzjastycznie nieentuzjastyczny
11. Co jest twoim największym marzeniem? 
 ~ Mam dużo marzeń! Ale takie najbardziej realne na tę chwilę to...wydać książkę ;^;

Nominuję :
 
 
 
 Czarna
 http://trace-glowe.blogspot.com/
 
Moje pytanka :
1. Masz jakiś nietypowy fetysz? :3
2. Do czego w życiu dążysz?
3. Gdybyś miała się cofnąć w przeszłość, to jaki dzień ze swojego życia chciałabyś powtórzyć?
4. Jakie ciasto lubisz najbardziej? *musiałam ;^; akurat jedno jem :')*
5. Rzecz, bez której nie mogłabyś żyć? 
6. Twoje wymarzone miejsce zamieszkania..?
7. Piosenka, która jest miłą odskocznią od codziennych zmartwień..? ^^
8. Ulubiony kolor?
9. Wierzysz w horoskopy/wróżby/przepowiednie?
10. Najpiękniejszy komplement, który w życiu otrzymałaś..?
11. Jaki gatunek książek/filmów lubisz najbardziej?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz