26.05.2015

"Zgodnie z planem" - czyli nowe (ważne!) info od Shiro

   Yo kochani! Wierzę, że przeczytacie tę oto informację do końca, gdyż jest ona ważna. Mianowicie :
* w środę (27.05) bez zmian - dodam opko z parringiem z Psycho Pass
* w poniedziałek (01.06) AoKise
   No dobra, okey okey.
...a co z "Only love", które nie pojawia się już od x czasu...?
   Wszystko już tłumaczę! Blog jest teraz w trakcie oceny (szczególnie część z opkiem Only love, jak mniemam) dlatego by nic więcej nie komplikować oceniającemu, wstrzymałam (nie zawiesiłam!) na chwilę to opowiadanie. Dlatego nie martwcie się o nie, dodam kolejną część, kiedy tylko przyjdzie pora. Może nawet uda się jeszcze w tym miesięcu.
   Dodatkowo, w ramach słodkiego wynagrodzenia, mam dla was newsa. Jestem w trakcie pisania opowiadanka (parring AkaFuri, KnB) na pewien konkursik. Szczegóły (jak i samo opko) ujawnię dopiero w czerwcu, tak więc apeluję o cierpliwość :3
   Jeszcze jedna, ostatnia sprawa. Ponieważ mam na głowie powyższe opowiadanka, nie miałam czasu ostatnio wziąć się za specjala na 10 000 wyświetleń. Zapewniam was - pojawi się on, jednak z lekkim poślizgiem czasowym.
Dziękuje za uwagę,
ściskam was mocno i pozdrawiam,
Shiro

1 komentarz:

  1. Tak jest szefie! Wszystko jasne ;)
    .
    .
    AkaFuri? Przyznam bez bicia jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń