1.03.2016

Nareszcie!

Yo kochani! Przepraszam, ale ostatnio zjechała się do mnie rodzina i nie miałam czasu na pisanie. Dziś jednak zostałam sobie w domciu (jestem chora ;-;) i mam chociaż chwilę, aby nadrobić zaległości. Jejku, nawet nie wiecie, jak źle mi z tym, że mam wenę, a nie mogę jej wykorzystać przez brak czasu .-. Jednak dla was postaram się jeszcze bardziej! ^^
Do końca serii została nam jeszcze jedna miniaturka, którą wrzucę pojutrze. A jutro (no, możliwe, że też pojutrze x'D) wstawię Proof of love. Tym razem na 100%! Tak więc, trzymajcie za mnie kciuki, aby wszystko mi się udało ^^
Zmiany na blogu oficjalnie zakończyłam. Bywały chwile, kiedy css mnie dobijał *początkująca ^^’*, ale jakoś udało mi się wybrnąć :D Efekty mnie satysfakcjonują. A was? :3
Chciałabym jeszcze dodać, iż dodałam nową stronę (link). Możecie tutaj składać swoje zamówienia, a z resztą, wszystko jest tam napisane ^^ Tak więc… zachęcam do zajrzenia i napisania, co właśnie Ciebie najbardziej by ucieszyło :) Nie wiem jeszcze, jak to do końca będzie działać, ale wyjdzie w praniu :D

A tymczasem zapraszam na kolejną miniaturkę i życzę wszystkim miłego dnia ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz