15.05.2016

Pierwsze zrealizowane zamówienie :33

Nezumi x Shion:
         Yo, kochani ♥ Kurczę, przyznaję, trochę to trwało, ale… już jest :D Oto pierwsze zrealizowane przeze mnie zamówienie na pairing Nezumi x Shion (No.6) dla Sowy. Mam nadzieję, że Ci się spodoba ^^ Co do długości – przeszłam samą siebie (bowiem chodzi tu o zwykły one-shot *.*). Nie przerażajcie się jednak ilością tekstu, ponieważ mam nadzieję, że będzie się czytać miło i ciekawie – tak, jak zamierzałam :3
Następne zamówienie będzie na blogu w piątek ^^
Miłego wieczoru życzę wszystkim ♥ Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podobało ^^

Nezumi and Shion snuggled together sweetly :D:

12 komentarzy:

  1. Czekamy na więcej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorka o nas zapomnia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Shiro!?!?!??!?!??!!??!?! Halo?!?!?!??!?!?!?!?? Żyjesz?!?!??!?!??!!? Martwię sie o ciebie... :cccccc
    Mam nadzieje, że wszystko u ciebie w porządku c;
    Tak poza tym chciałam sie zapytać kiedy mogę spodziewać sie mojego zamówienia ❤
    Bo tak czekam i czekam i nic
    Mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałaś xD
    Ściskam mocno i pozdrawiam
    Karola
    PS życzę dużo weny i czasu na pisanie i przesyłam moc buziaków ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowa też siem martwi :ccc Żyjesz??? Będziesz jeszcze pisać tego bloga? (to jeden z moich ulubionych zatem mam nadzieję że tak) Oczywiście rozumiem koniec roku szkolnego i te sprawy więc nie poganiam, ale już się ne umiem doczekać. :)
    Pozdrowionka! Sowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Shiro żyjesz? Martwimy się! Napisz chociaż słówko czy chodzimy literkę!
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Snif. Shiro co się stało??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam skontaktować się z Shiro przez podane przez nią możliwości, ale nie ma odezwu. Oh.
      Liczę, że niedługo wróci.

      Usuń
    2. A jeśli nie wróci, to ją znajdziemy buahahahahaha *w tle słychać błyskawice i grzmoty*
      Sowa <3

      Usuń
    3. Ja do niej pisałam na maila jakiś czas temu... :c no i do dziś mi nie odpisała;ccccc shiro gdzie ty jesteś.... ?!?!?!?!?
      Karola

      Usuń
  7. Um..a tak bardzo chciałam przeczytać historię do końca. :(((
    Shiro gdzie jesteś...?

    OdpowiedzUsuń
  8. Shiro? Żyjesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Shiro...wróć do nas

    OdpowiedzUsuń