28.03.2016

Drugi dzień świąt z Proof of love :3

Yo kochani! Witam was w już drugi dzień świąt, znany inaczej jako lany poniedziałek. Osobiście nie trawę tego święta (…zawsze muszę być mokra ;-;), jednak wam życzę udanej zabawy :) Spóźniłam się z napisaniem rozdziału półtorej godziny (miał być na wczoraj ;^;), dlatego w obecnej sytuacji jestem zmuszona życzyć wam nieco spóźnionych Wesołych Świąt. Oby były one dla was rodzinne, ciepłe i udane c: ^^
Jako prezent Wielkanocny przyjmijcie proszę nowy rozdział Proof of love :3 Kurczę, miałam problem, aby odnaleźć informacje potrzebne mi do napisania go, dlatego napisanie go zajęło i dłużej niż zazwyczaj.


Ponieważ zaraz zacznie się kwiecień, czuję się zobowiązana poinformować was o moich najbliższych planach c: Toteż w czasie najbliższym zamierzam skończyć Proof of love i od nowego miesiąca zrealizować pierwsze zamówienia ^3^ Only love zaś zacznę kontynuować najpóźniej pod koniec kwietnia.
Przepraszam, że wszystko to napisałam tak ogólnikowo, jednak muszę jeszcze przemyśleć parę rzeczy i dopiero wtedy na Tablicy ogłoszeń pojawią się dokładne daty oraz to, co dokładnie zostanie przeze mnie napisane ^^
Ostatnią sprawą, jaką chcę poruszyć, jest mój pomysł na najbliższy krótki „przerywnik”. Bardzo chciałabym napisać jakiegoś songficka z Kuroko no basket, dlatego jeśli macie jakieś pomysły (pairring + piosenka; ewentualnie sama piosenka) to bardzo proszę o napisanie mi o tym w komentarzu ^^

Na dzisiaj to już chyba wszystko (uhhh idę spać, już prawie 2 ;-;), dlatego jeszcze raz Wesołych Świąt i zapraszam do komentowania c: ^3^ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz